תקשורת ומדיה

איל גולן: "מציאות הזויה, אי אפשר להמשיך ככה"

הזמר התבטא לאחר הפיגוע הקשה באלעד וכתב: "די! נמאס!  אי אפשר להמשיך ככה ובטח שלא ביום 'העצמאות' שלנו. תנחומים למשפחות ורפואה שלמה לפצועים"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הפיגוע המחריד שהתרחש אמש (חמישי) באלעד עם צאת יום העצמאות, בו נרצחו שלושה אזרחים, גורר תגובות רבות ברשתות החברתיות. אחת מהן הייתה של איל גולן, שמבחינתו, הגיעו מים עד נפש בכל הקשור להתמודדות הממשלה עם גל הטרור הנוכחי שפוקד את המדינה. 
"די! נמאס!" כתב גולן בסטורי שהעלה באינסטגרם, "חייבים לעצור את הטרור!! אי אפשר להמשיך ככה ובטח שלא ביום 'העצמאות' שלנו. מציאות פשוט הזויה. תנחומים למשפחות ורפואה שלמה לפצועים".

כזכור, גם חיים אתגר הביע את תסכולו מהמצב וכתב: "יום העצמאות אחד החגים הכי שמחים במדינת ישראל נגמר בטרגדיה איומה. זה אסון נורא הדבר הזה. אני לא מבין גדול בתחום, אבל כל הפרשנים הביטחוניים וכל אדם בר דעת מבין שכל עוד נמשכת ההסתה מהרשות הפלסטינית, כל עוד הם ממשיכים לשלם לאסירים רוצחים ומחבלים בבתי הכלא, הביטחון שלנו ימשיך להיות הפקר".
אתגר הוסיף: "כל עוד סינוואר נואם ומתסיס לחסל אותנו ומדליק את הר הבית, ובמקביל פועלים מעזה יוצאים לישראל ומתדלקים את הכלכלה בעזה - אנחנו נמשיך לסבול. אני לא יודע אם הממשלה הזאת מסוגלת לעשות משהו בגלל ההרכב שלה אבל אם לא יפעלו מהר הביטחון שלנו באלעד, בתל אביב בבאר שבע, בכל מקום - ימשיך להיות הפקר"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם נמאס איך שאתה ממשיך להופיע ולהצליח אחרי הפותמוביל
    ניוזלטר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הקהל שלך יגן על בחירוף נפש אבל יצלוב אחרים שעשו את אותו דבר גזענות במסיכה
    סגור
  • 1.
    רמבו
    אבי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אייל ראמבו שיצא לפעולה. אל תבלבל בנושא שאינך מבין בו מאומה . לוחם קרבי היית ?
    סגור