תקשורת ומדיה

ברבי בעלות מוגבלויות: הקולקציה החדשה של ענקית הבובות

חברת מאטל, המייצרת את בובות הפלסטיק הפופולריות, משיקה את קולקציית 2022, בה יכללו בובות של דמויות בעלות מוגבלות: "מחויבים להמשיך ולהציג בובות בעלות מגוון גווני עור, סוגי גוף ומוגבלויות כדי לשקף את המגוון שילדים רואים בעולם מסביב אותם"
מערכת ice | 
בובות ברבי (צילום מאטל)
בשנים האחרונות נשמעות לא מעט ביקורות על בובות הברבי המיוצרות על ידי חברת מאטל, בטענה שאלו מקדמות "אידאל יופי" המוטעה והספציפי במיוחד שמושתת ברובו ככולו על נשים בלונדיניות בעלות מבנה גוף רזה. מאז, החברה מנסה להילחם בתדמית שנוצרה לה, כאשר כעת היא משיקה בובות חדשות של ברבי בעלות מוגבלויות. 
בשיתוף עם האודיולוגית ד"ר ג'ן ריצ'רדסון, צוות מאטל מציג את בובת הברבי הראשונה עם מכשירי שמיעה מאחורי האוזן בקולקציית 2022 שלהם. "אני גאה שעבדתי עם ברבי כדי ליצור השתקפות מדויקת של בובה עם מכשירי שמיעה מאחורי האוזן", אמרה ריצ'רדסון, שהוסיפה: "כאודיולוגית חינוכית עם למעלה מ-18 שנות ניסיון בעבודה בהסברה לירידה בשמיעה, זה מעורר השראה לראות את אלה שחווים אובדן שמיעה משתקפים בבובה".
"ברבי מאמינה בכל ליבה בכוח הייצוג, וכקו הבובות המגוון ביותר בשוק, אנו מחויבים להמשיך ולהציג בובות בעלות מגוון גווני עור, סוגי גוף ומוגבלויות כדי לשקף את המגוון שילדים רואים בעולם מסביב אותם", אמרה ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכיר במאטל והמנהלת העולמית של ברבי ובובות.
"חשוב שילדים יראו את עצמם משתקפים במוצר ולעודד משחק עם בובות שאינן דומות להם כדי לעזור להם להבין ולחגוג את חשיבות ההכללה". בובות נוספות בקולקציה החדשה יציגו דמויות בעלות "שיער קצר שורשי" ובובות "עם חזה קטן יותר ודמויות מפותלות", אשר ייכללו גם כן בקולקציית 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה