רכילות עסקית

המחווה המרגשת של חברת ההייטק למען בעלי מוגבלויות שכליות

עובדי חברת ההייטק הבינלאומית, אפלייד מטיריאלס, יצאו במסגרת פעילות של עמותת OneDay לשיפוץ "בית מיטל" -רכז יום טיפולי לבוגרים עם מוגבלויות שכליות והתפתחותיות. ואיך מנכ"ל OneDay הגיב כשגילה שזכה בפרס העמותה המצטיינת?
מערכת ice | 
מתנדבי אפלייד מטריאלס (צילום OneDay)
מנכ״ל ומייסד עמותת OneDay, אלעד בלומנטל, חבר יחד עם חברת ההייטק אפלייד מטיריאלס, להתנדבות עבור בוגרים עם מוגבלויות שכליות והתפתחויות. העמותה המאפשרת התנדבות חד פעמית ומייצרת ימי גיבוש קבוצתיים, רתמה 20 מעובדי החברה לשיפוץ "בית מיטל" - מרכז יום טיפולי לבוגרים עם מוגבלויות שכליות והתפתחותיות מגיל 21 ומעלה בראשון לציון.
במסגרת השיפוץ, עובדי החברה, שיפצו את כל המבנה הכולל חדרי רגיעה, חללים ציבוריים, הקימו בחצר גינת תבלינים חדשה ושיקמו את החממה במטרה להפוך אותה לגינת ירק שיקומית -טיפולית.
במסגרת הפעילות הגיעו מוטי עג'מי סגן וממלא מקום ראש העיר בראשל"צ ומלי בן משה - ראש המנהל לשילוב חברתי בראשל"צ והפתיעו את אלעד, מייסד ומנכ"ל OneDay עם הבשורה על זכיית העמותה בפרס העמותה המצטיינת של ראשון לציון בפעילות הנרחבת בתחום התרומה לקהילה בעיר.
אלעד בלומנטל מנכ''ל עמותת OneDay סיכם: ''אנחנו שמחים לשתף פעולה מדי שנה עם מאות חברות, תאגידים וקבוצות שונות ולארגן עבורן ימי התנדבות משמעותיים, מגבשים וחווייתיים בהתאמה אישית למאפיינים וההעדפות שלהם. באמצעות שיתופי הפעולה הללו אנחנו זוכים לסייע לאורך כל השנה לעשרות אלפי קשישים, נוער בסיכון, ילדים עם צרכים מיוחדים, בעלי חיים ושאר נושאים חשובים״.
"החיבור בין פעילות גיבוש צוותי יחד עם התנדבות למען הקהילה הוא שילוב מנצח ומרגש. הוא מאפשר לעובדים גם לבלות יחד וגם לחוות כקבוצה פעילות עם ערך חברתי משמעותי. תמיד מרגש לראות את ההירתמות והמסירות של העובדים  שבוחרים להשתתף, ולקבל תזכורת מוחשית לעובדה שאפלייד מטיריאלס היא לא רק מקום עבודה, אלה חברה עם מסורת עמוקה של תרומה ונתינה" מסכמת אנתיאה קסל מנהלת אחריות חברתית מחברת אפלייד מטיריאלס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה