תקשורת ומדיה

בנט הספיד: "רק עכשיו אנחנו יכולים להודות למחמוד"

הבוקר הותר לפרסום שמו וזהותו של סא"ל מחמוד חיר א-דין שנהרג מאש כוחותינו במבצע סודי בחאן יונס, לפני שלוש וחצי שנים. ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם הבוקר הודעה "לעם ישראל יש זכות להכיר אותו, את שמו ואת פניו של גיבור ישראל"

מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הבוקר (ראשון) הותר לפרסום כי סגן אלוף מחמוד חיר א-דין הוא סא"ל מ' שנפל במבצע המיוחד בחאן יונס לפני שלוש וחצי שנים ונהרג מאש כוחותינו. 
 

ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ בטוויטר הודעת אבל אודות פועלו והשתתפות בצער המשפחה: "עברו שלוש וחצי שנים מאז שסגן אלוף מחמוד חיר אל-דין ז״ל נפל בקרב במבצע סודי בחאן יונס, ורק עכשיו מותר לנו לגלות את שמו ולהודות לו על תרומתו ומסירותו לביטחון המדינה. מחמוד ז״ל היה לוחם בסיירת צנחנים ואחר כך צמח בשורות הצבא להיות סגן אלוף במערך המבצעים המיוחדים של צה"ל".
 


בנט הוסיף: "גיבור ישראל שעוטר לאחר מותו בצל"ש הרמטכ"ל. ספדתי לו בהלווייתו וכעת יש זכות לעם ישראל להכיר אותו, את שמו ואת פניו של גיבור ישראל, סגן אלוף מחמוד ח'יר אל-דין, בגלוי. הוא הותיר אחריו אלמנה, נאהד הנפלאה, ושני יתומים. יהי זכרו ברוך".
סא"ל מחמוד ח'יר אל-דין היה לוחם בסיירת צנחנים, הוא נהרג מאש כוחותינו במבצע מסווג בעזה ב-2018. אל-דין, ערבי דרוזי מחורפיש, היה בן 41 במותו. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. על תפקודו בפעילות בחאן יונס, שהתגלתה על ידי אנשי חמאס, קיבל את צל"ש הרמטכ"ל. מחמוד היה סגן אלוף במערך המבצעים המיוחדים של צה"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רב הנוכלים הפוליטיים
    זאב 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שמך וזכרך פוליטיקאי מתועב ובזוי התמונה של השקרן כמו לראות את השטן צריך לירוק שלוש פעמים.
    סגור