תקשורת ומדיה

סיון כהן חושפת: האם בן-גביר עומד להשתלט על ת"א?

המגישה חשפה נתון מעניין בעמוד הטוויטר שלה שמצביע על מגמה מסתמנת בבחירות הבאות, בה יקבל כוח הח"כ שנתפש בצד הרחוק מאוד של המפה הפוליטית לעומת הקליקה השמאלנית של העיר, "לצעירים נמאס"
מערכת ice |  7
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
מגישת רשת 13 סיון כהן-סבן, חשפה בעמוד הטוויטר שלה עובדה מפתיעה שנתקלה בה בתקופה האחרונה, ולפי טענותיה לחבר הכנסת בן גביר יש סיכוי טוב לקבל תמיכה מאוד לא צפויה - דווקא מתל אביב שנחשבת מעוז השמאל המובהק של ישראל.
כהן-סבן סיפרה כי אל המסקנה הזו הגיעה אחרי ששמעה הצהרות של צעירים תל אביביים רבים בעניין וכתבה, "פוגשת בתקופה האחרונה הרבה צעירים בגילאי 20-30 כרגע כולם תושבי מרכז הארץ, כולם נראים כמו ״היפסטרים תל אביבים״ ואז הם מדברים על פוליטיקה, ואז הם חוזרים על אותם שני משפטים: נמאס לנו מהתקשורת השמאלנית; בבחירות הבאות- אנחנו מצביעים לבן גביר".
רק שלשום עמד בן גביר מאחורי מעשה שנוי במחלוקת, כשהגיע לבית החולים רמב"ם בחיפה, בו טופל המחבל דאוד זביידי, אח של המחבל זכרייה זביידי. בן גביר ניסה להיכנס לחדרו של המאושפז כמחאה על אשפוזו בישראל. בכניסה לחדר חיילי צה"ל עצרו אותו (פיזית) ומנעו את ביקורו כיוון שהמחבל עצור ולכן אין ביקורים. 
כך כתב בטוויטר: "באתי להציל את הכבוד של מדינת ישראל. באתי להביע את מחאתי על זה שהמדינה מטפלת במחבלים שיורים ורוצחים שוטרים וחיילים", אמר בן גביר, והוסיף: "למחבלים מגיע עונש מוות - לא טיפול הולם. הם מטופלים על חשבון משלמי המיסים, זה בלתי נתפס. בכל העולם צוחקים עלינו, בזים לנו על הטמטום".
 


טרם יציאתו לביקור הזמין את תומכיו להגיע עם דגלי ישראל, כאשר תומכיו של ח"כ בן גביר אכן הגיעו כדי להביע תמיכה ואמרו כי זוהי בושה שמדינת ישראל מעניקה טיפול למחבלים, תוך קריאות בוז: "בנט הביתה". 

בציוץ נוסף כתב בן גביר: "נתון אחד מעודד מהביקור בבית החולים אמש. שום ח"כ מהמשותפת לא הגיע למחות נגדי או לנסות למנוע ממני להגיע לחדר של המחבל וזאת למרות שפרסמתי זאת מבעוד מועד. עמדתי כמה מטרים ממנו ובחנתי איך מטפלים במנוול. גם איימן עודה וכסיף מפנימים, וכאשר אני מתעקש הם נסוגים לאחור".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מצביעים לקיצוניות
    רחל 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבעיה היא שהצעירים היום לא מבינים את המשמעות של ההצבעה שלהם לקשר ולהשפעה שתהיה על החיים שלהם ושל ילדיהם ונשחתיהם. הם הולכים שבי אחרי סיסמאות ואחכ תופסים את הראש מה עשינו?? אבל אז כבר מאוחר. צריך כבר מהיום לעבור בכל מקום בארץ ולהתחיל להסביר את השפעת ההצבעה על החיים. ואוי להם אם יצביעו לקיצוניים.
    סגור
  • 5.
    צעיר תל אביבי
    יאיר 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אכן נכון הכתבה אני גר בתל אביב וכך גם אני שומע מהרבה אנשים שנמאס להם מהפיגועים מהפחד ורוצים יותר שינוי לכיוון בן גביר שידע להחזיר את כח ההרתעה לצבא ולמשטרת ישראל ואני מאמין שהרבה אנשים במדינה מרגישים כך ויצביעו לבן גביר כי כנראה הוא היחידי שידע לחולל את השינוי כולי תקווה
    סגור
  • 4.
    לא העיפרון הכי מחודד
    דיסנילנד 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעניין מי יצפה בתוכנית התחקירים החדשה שלה בערוץ "כשל 13 "
    סגור
  • 3.
    אוהבים אותך בן גביר ציוני אמיתי ואוהב את חיילי צהל (ל"ת)
    אחלה בן גביר 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 2.
    שיצביעו לבן גביר... אבל שלא יבכו אחר כך על הדתה במדינה (ל"ת)
    חול 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אסלאם
    חיים 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחי אתה מפחד מקצת יהדות? אם לא תתעורר תוך 10 שנים שולט כאן איסלאם קיצוני!!!
    סגור
  • 1.
    מחשבה
    ישראל 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שמאל קומץ של אנשים זקנים מימיי הבניים בקיצור לא מחוברים לחשמל
    סגור