תקשורת ומדיה

בן גביר הפריע לעבאס לנאום: "אלים, בושה לדמוקרטיה"

יו"ר רע"מ מנסור עבאס הודיע: "רע"ם נותנת הזדמנות נוספת לקואליציה", יו"ר עוצמה איתמר בן גביר התקשה לקבל זאת, והגיב בהתפרצות אלימה
מערכת ice |  1
מנסור עבאס, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)

לאחר שהקפיאו את השתתפותם בקואליציה בעקבות המהומות בהר הבית, יו"ר רע"מ מנסור עבאס הודיע: "רע"ם נותנת הזדמנות נוספת לקואליציה", על רקע ההודעה הליכוד משכו את ההצעה לפיזור הכנסת, והיא לא נידונה במליאה.

את הדברים אמר עבאס במהלך הצהרה לתקשורת, הוא הוסיף כי: "רע"מ נכנסה לקואליציה כדי לקדם את החברה הערבית, יוקר מחייה, הפשיעה והמצוקות של הנגב ופעולות האכיפה".
 

 
במהלך ההצהרה ח"כ איתמר בן גביר הפריע לעבאס למסור את הדברים והחל צועק כשהוא מנסה להתפרץ קדימה לעבר יו"ר רע"מ לעיני המצלמות. "אתה אלים, בושה לדמוקרטיה" קראו לעברו חברי רע"מ, ולבסוף לא נותר ברירה אלא להרחיק את בן גביר  באמצעות המאבטחים, "עכשיו כולם רואים מי שפוי ומי מסית, רע"מ היא קול מתון בחברה הערבית ובחברה הישראלית", הוסיף עבאס בתגובה.
  
"לצערי המשותפת עדיין רוצה לפזר כל כנסת בלי לדאוג לחברה הערבית והם יצביעו בעד פיזור הכנסת, ברע"מ לא רוצים בחירות שעלולים להחזיר את נתניהו ולבטל את ההישגים שלנו". אמר עבאס בהמשך ההצהרה ואף הפנה ביקורת ישירה ליו"ר האופוזיציה: "נתניהו חזר להסיט, הוא עשה איתנו מו"מ קואליציוני שמתועד בהחלפת מסמכים ומתועד אצלי בפלא ונאלץ להוציא חלק, חברי המרכז של הליכוד לא מאמינים לנתניהו ומאמינים לנו והם שולחים לי הודעות שהם רוצים שיתוף פעולה, נתניהו שוב אומר משהו ועושה הפוך, אף אחד לא מאמין לו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברגע שהוא רואה מצלמה הוא נדלק? מחפש פרובוקציות?
    גל 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מנת משכל של ילד. כמו האידיוטים שברגע שרואים מצלמה של החדשות מתחילים עם הקללות על התקשורת ועל שמאלנים או הבעת תמיכה בבן גביר. ממש בן גביר חולצה אפורה. רק חסר שיתקשר לאנשים להגיד שהוא בטלוויזיה.
    סגור