ויראלי

קריקטורות פלסטיניות מציגות את מנסור עבאס ככלב של בנט

זווית הפוכה: קריקטורות המופצות ברשתות חברתיות בקרב פלסטינים מציגות את יו"ר רע"מ מנסור עבאס כמי שנכנע בפני הממשלה הישראלית
מערכת ice | 
קריקטורה: מנסור עבאס כפטריוט ישראלי (צילום טוויטר)

על רקע המצב הביטחוני המתוח בהר הבית, בזמן שבפוליטיקה הישראלית באופוזיציה תוקפים את הממשלה על תלותה ברע"מ, בצד הפלסטיני, נקודת המבט שונה לחלוטין.

במסגרת ביקורת שמופנית כלפי מנסור עבאס, המציגה אותו כמי שאחראי לכניסת כוחות הביטחון הישראלים למסגד אל-אקצא, הופצו ברשתות החברתיות שלל קריקטורות המציגות אותו באופן נלעג כ"משת"פ ישראלי".


 


 

בתמונה אחת הוא מוצג ככלב הסר למרותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, כשהוא הוא חותם את המילה 'מאושר' , על דף שכתוב בו "פריצה בכח לאלאקצא". בקריקטורה אחרת הוא מצויר נוהג בניידת ובה לוחמי מג"ב, כשהוא אומר :יאללה נכסח אותם!". ואילו בקריקטורה נוספת מעט קיצונית, נראה ילד פלסטיני צופה בוא בטלוויזיה כשהוא הוא יורק, ומאחל: "שיהיה לך ערב גרוע(חרא) יא כלב של בנט".

 


כזכור, אתמול פורסם בחדשות 12 כי גורמים במועצת השורא, המהווה הנהגה רוחנית לרע"מ, פועלים כדי לחייב את יו"ר המפלגה מנסור עבאס להכריז על פרישה מלאה מהקואליציה לאחר שבשבועות האחרונים הודיעה רע"מ שהיא מקפיאה את חברותה בקואליציית בנט לפיד בשל האירועים בהר הבית. הדיווחים מגיעים על רקע פתיחה של הר הבית ליהודים עם תום חודש הראמדן, והתבטאויות של חברי כנסת מימנה בנושא, בין היתר כתבה שרת הפנים איילת שקד:  "יהודים בהר הבית גם ביום העצמאות אחרי שנשבר שיא של כל הזמנים בכמות העולים להר השנה", גם חברה למפלגה ח"כ יום טוב כלפון (ימינה) פרסם תמונה שלו בהר הבית כשהוא מציין: "ברוך השם גם זכיתי לעלות בעצמי בטהרה הבוקר"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה