תקשורת ומדיה

מנסור עבאס ייפגש עם בכירים ברשות הפלסטינית בירדן

בזמן שרע"מ הקפיאה את השתתפותה בקואליציה, יו"ר המפלגה מנסור עבאס מתארח בארמון המלוכה בירדן וצפוי להיפגש גם עם אנשי הרשות הפלסטינית
מערכת ice | 
מנסור עבאס ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר מפלגת רע"מ צפוי להיפגש עם אנשי הרשות הפלסטינית. כך לפחות על פי דבריו של חבר הסיעה ווליד טאהא, לאתר כל אל-ערב, עיתון חדשותי בשפה הערבית היוצא לאור בנצרת. בראיון לאתר סיפר טאהא כי יו"ר סיעתו מנסור עבאס נמצא בירדן לאחר הזמנה שקיבל להגיע לארוחת איפטאר בארמון המלוכה, וחשף כי: "ייתכן שיהיה מפגש בקרוב עם אנשי הרשות הפלסטינית. עדיין לא נקבע תאריך".

כזכור לאחר התייעצות במועצת השורא, המהווה הנהגה רוחנית למלגת רע"מ, הודיעה המפלגה על פרישתה הזמנית מהקואליציה בעקבות המתיחות בהר הבית, וכניסת כוחות המשטרה הישראלים לאחר זריקת אבנים של מאות פורעים ערבים.
 



בין היתר על רקע המתיחות כתב ח"כ מאזן גנאים, מספר 2 במפלגה במכתב לראש הממשלה נפתלי בנט: "ממשלה שמתנהגת באופן כזה בתוך כותלי מסגד אל-אקצא ‏הקדוש אין לה זכות קיום". מנסור עבאס התייחס למתיחות וחיזק את דבריו של שותפו. בראיון לרדיו א-שמס אמר עבאס עצמו כי מסגד אל-אקצא מהווה קו אדום: "העברתי את המסר לכל הדרגים המדיניים וגם למשטרה: המשך הפגיעה במסגד אל-אקצא הוא קו אדום עבורנו גם בהקשר של יציבות הקואליציה. בעניין של מסגד אל-אקצא אין שיקול פוליטי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה