ויראלי

הר הבית יישאר בידינו? אלפי מחבלים ילחמו על אל-אקצא

על רקע המהומות בהר הבית במסגרת תפילות חודש הרמאדן, משחק מחשב חדש שבו המשתמשים משחקים בתור "פלסטיני צעיר שמבקש לנקום", מעודד להרג חיילים ישראלים בקרב על מסגד אל-אקצא
מערכת ice |  6
ירושלים (צילום Istock)
משחק מחשב חדש שעלה ברשת החברתית לגיימרים steam, מעודד לאלימות נגד חיילים ישראלים. המשחק מוגדר על ידי יוצרי כ"שובר את הקלישאה המציגה ערבים כטרוריסטים", וכמשחק שבו המשתמש "משחק בתור אחמד אל-פלסטיני, סטודנט פלסטיני צעיר שעונה ונכלא שלא בצדק על ידי חיילים ישראלים במשך 5 שנים. משפחתו נהרגה בתקיפה אווירית ישראלית וכעת, לאחר שהשתחרר הוא מבקש לנקום".
 
למעשה מדובר במשחק יריות, שבוא דמות פלסטינית רוצחת, והורגת חיילים ישראלים. באחד הסרטונים המקדמים את המשחק נראים חיילים במדי חיל הים, כשדמות השחקן עורבת להם ויורה בהם למוות, כשברקע רואים אותם מדממים ונשמעים קולות ירייה.
רגע לפני שאתם מזדעקים על אלימות והסתה ובצדק, הדבר המעניין הוא שהמשחק הזה לא מאוד שונה ממשחקי מלחמה אחרים שיתכן שהילדים שלכם משחקים בהם. כאשר היוצרים שלו בעצמם הצהירו כי שאבו השראה רבה מהמשחקים הפופולארים : Hideo Kojima's Metal Gear Solid, Call of Duty Modern Warfare, Insurgency Sandstorm, Max Payne and Goldeneye 007".
 
סטים היא חנות אינטרנטית ורשת חברתית מקוונת שמטרתה המרכזית היא לאפשר לשחקנים לרכוש ולהוריד משחקים באופן דיגיטלי. התכנה מציעה לרוכשים, בין היתר, עדכונים אוטומטיים ואפשרות לשמירת התקדמות בענן. המשחק עלה לאוויר לפני יומיים, הוא זכה למספר תגובות ושיתופים, ונכון לעכשיו עדין זמין להורדה.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שישימו למחבלים האלה כבר סוף
    חוליו 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן! שיהיה לנו חג עצמאות שמח לשם שינויי ולא התרעות לפיגועים
    סגור
  • 5.
    משחקי מחשב
    @ 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל דבר יש חלק מהאמת וכלום מחפשים איך לפגוע בנו ובחיילינו יש להרוס את מסגד את אלאקצה אין במסגד הזה שום דבר ושום דת חוץ מהסתה פרועה אין כלום שם מי שבא להתפלל לא מגיע עם אבנים ומשחק עם כדור בתוך המסגד הם לא באים להתפלל וכמובן יש הסתה ע״י החמאס ולכן לפי דעתי יש להרוס את המסגד זה ולשטח את המקום חבל מאד שהמאמינים האמיתיים לא נוסעים למקום החשוב להם מכה ומגינת ישראל צריכה לתבוע את משפחת חדיד על כל שקריה ביליוני דולרים על הנזק התדמיתי והשקרים שהם מספרים לעולם
    סגור
  • 4.
    משלמים כסף לפורעים להתפרע על הר הבית (ל"ת)
    אדם 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן לעלות להר הבית
    יוסי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהראות לערבושים האלה מאיםה משתין היהודי
    סגור
  • 2.
    צעד ראשון (כפי שכל מדינה ריבונית היתה נוהגת)-
    רונן 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעיף מהכנסת את כל המחבלים הערבים
    סגור
  • 1.
    בשם חופש הביטוי
    קובי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה האסון שבמשטר דמוחרטי גורם נותן עודף חופש ביטוי(שינאה) פולחן(זריקת אבנים) ורצח" באיסלאם זה מותר ,בכלל כל מה שאסור לנו בעשרת הדברות אצלם מותר ,אנחנו מקדשים את החיים ,הם את המוות ,הם ברברים ,פראי אדם ,חלאות ,מפלצות דו ראשיות ,ואנחנו בני תרבות ,איך איי פעם יהיה איתם שלום"כל חברי הכנסת ממשלה שחיים את האשליה ,שניתן להגיע עם חלאות האדם טועים טעות מרה ,ואם הערבים יהיו בממשלה כפי שקורה כעת המצב חמור עוד יותר ,לשים את גורל המדינה בידי האוייב מבית . . .
    סגור