תקשורת ומדיה

יאיר לפיד במסר למגזר: זה מה שצייץ בטוויטר בערבית

על רקע המהומות בהר הבית, שר החוץ יצא במסר פייסני כשצייץ בשפה הערבית בטוויטר: "הקשר בין חג הפסח, הרמדאן והפסחא מעיד על הגורמים המשותפים לנו, ובמסגרת זו אסור לאפשר לאף אחד להפוך את הגורמים הללו למצע לשנאה, הסתה ואלימות"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
על רקע ההתפרעויות והמתיחות הרבה בהר הבית בימים האחרונים, עושה רושם כי שר החוץ, יאיר לפיד, חש צורך לצנן את הרוחות. היום (שישי), רגע לפני ליל הסדר, שר החוץ צייץ ציוצים פייסניים שהופנו לכיוון החברה הערבית, בשפה הערבית. 
לפיד צייץ: "ישראל מבטיחה חופש פולחן לבני כל הדתות בירושלים, ומטרתנו היא שכל אחד יקיים את תפילתו בשקט בחודש הרמדאן. ההתפרעויות שהתרחשו הבוקר בהר הבית הן מעשה בלתי נסלח הנוגד את רוח הדתות בהן אנו מאמינים".
 
עוד הוסיף לפיד: "הקשר בין חג הפסח, הרמדאן והפסחא מעיד על הגורמים המשותפים לנו, ובמסגרת זו אסור לאפשר לאף אחד להפוך את הגורמים הללו למצע לשנאה, הסתה ואלימות. אני רוצה לשבח את פנמה, שנעשתה הבוקר על ידי שירותי הביטחון, שטיפלה בנושא ברגישות, נחישות ומיקוד, שאפשרה לכולם להתפלל באופן קבוע".
לפיד סיכם: "בערב פסח לעם היהודי, שהוא חג החירות, היום כולנו, כל העמים, מתפללים לחופש, ביטחון, שלום ושכנות טובה. אני מזמין את שכנינו לפעול ברוח זו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חופש...
    אור 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חופש פולחן כן. חוץ מליהדות... עאלק מדינת היהודים
    סגור