תקשורת ומדיה

אלקין תוקף: "אמסלם בריון ומסית, כל הרע שהביא נתניהו"

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) התראיין הבוקר ב־103fm ותקף את הליכוד, נתניהו, ואת חבר הכנסת דודי אמסלם: "הוא מייצג את כל הרע שנתניהו הביא לליכוד: את האווירה של הבריונות ואת האווירה של שיח ציבורי של הסתה"
מערכת ice |  4
זאב אלקין ודודי אמסלם (צילום יונתן זינדל והדס פרוש, פלאש 90)

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) התראיין הבוקר ב־ 103fm על המצב הפוליטי המורכב ואי יציבותה של הממשלה והקואליציה. תוך כדי הריאיון הוא תקף את הליכוד ואת חבר הכנסת דודי אמסלם: "הוא מייצג את כל הרע שנתניהו הביא לליכוד: את האווירה של הבריונות והאווירה של שיח ציבורי של הסתה. הוא מייצג הכי מובהק של המגמה הזו, שמאוד מצערת".

לטענת אלקין: "זה לא רק אמסלם, יש עוד, אבל אני חושב שהוא המייצג אולי הכי מובהק של המגמה הזאת". השר גם תקף בחריפות את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ואמר: "זה לא הליכוד שהיה במשך כל השנים. פעילי הליכוד הם אנשים נפלאים, חברי הליכוד הם אנשים נפלאים". לדבריו, הוא לא יחזור "לליכוד של נתניהו". לדבריו. "אני חושב שאם למישהו היו שאלות כאלה, התשובות ניתנו בנאום רק לפני שבוע, ביום שני בשבוע שעבר, כשעניתי לבנימין נתניהו על הצעת אי האמון". 
 



לטענת אלקין, הממשלה אכן יכולה לשרוד גם כשיש לה קואליציה של 60 חברי כנסת בלבד. "זה תלוי בכל אחד ואחד. קואליציה של 60, קשה לה לתפקד, אבל היא יכולה לתפקד לפחות עד להעברת תקציב, שזה אומר עוד שנה, אפילו שנה ועוד כמה חודשים, אבל אני חושב שאפשר גם לנסות להעביר תקציב, זה אפשרי".
 

עוד אמר כי אם מישהו יערוק ויפיל את הממשלה, הוא "ייקח אחריות על כך שהוא יכניס את ישראל לשרשרת בחירות. אתם רואים את הנתונים של הסקרים, זה לא שיש ממשלה יותר יציבה אחרי בחירות, נהפוך הוא, לכן בסופו של דבר, המשמעות של הליכה לבחירות, זה כמעט בוודאות להיכנס לעוד סרט של בחירות חוזרות".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אב"ח-לאלקין סינדרום עדתי?-קשה לרוסי לראות מרוקאי מצליח? (ל"ת)
    איתן 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    הממשלה הזו מטורללת
    יורי 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קישטה הביתה !!!
    סגור
  • 2.
    הפוסל במומו פוסל
    ZB 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעל אות הקין מייצג את כל הרע ששלף לנו פוטין
    סגור
  • 1.
    פחחח... אמסלם מי? חזר לספסלים האחוריים של האופוזיציה.
    סמי 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וזה באמת מקומו הטבעי. ביבי ניפח אותו בזמנו הרבה מעל ומעבר ושדרג אותו ל"שר הדיגיטל". עכשיו הוא חזר להיות נודניק אנלוגי. תבלה, מתוק.
    סגור