תקשורת ומדיה

"המדינה עשתה קוסמטיקה זולה, הר מירון צריך פינוי בינוי"

ערב ל"ג בעומר, בצל האסון הכבד שאירע אשתקד, ישראל דיסקינד שאחיו נספה בהילולה בשנה שעברה מבקר בחריפות את התנהלות הממשלה ומבקש לזעוק את זעקתו: "הר מירון צריך פינוי בינוי"
מערכת ice | 
לג בעומר במירון (צילום דוד כהן פלאש 90)

לקראת ההילולה השנתית של ל"ג בעומר, וברקע הצל הכבד סביב האסון שאירע אשתקד, ישראל דיסקינד שאיבד את אחיו שמחה בונים ז"ל שנספה באסון, מזהיר: "לא היה צריך לאפשר לאף אחד לעלות. תיקחו את ההר ותעשו בו הסדרה אמיתית".

את הדברים דיסקינד בראיון לבן כספית ואריה אלדד ב־103fm, בדבריו התייחס לאירוע הזיכרון שמתוכנן להתקיים מחר: "נגיע כאלפיים איש מהמשפחות לאירוע זיכרון בהר. הציבור החרדי לא צריך להיענש כי מדינת ישראל ביחד עם ההססנים כשלו וגרמו לכך ש־45 נהרגו. מגיע לציבור החרדי אירועי תרבות", אמר.
 



לצד הביקורת על הממשלה, דיסקינד לא חסך גם ביקורת מהתנהלות המתפללים ואמר שיש לו המון ביקורת כלפי גורמים בציבור החרדי שמבקשים לא להקפיד על הנחיות המשטרה וההגבלות: " אתם שוכחים, 45 אנשים נהרגו. ההנחיות האלה נכתבו בדמם של 45 הרוגים, יש סיבה להגבלות הקהל. עברה שנה שלמה, 13 חודשים. קחו את ההר ותעשו בו הסדרה אמיתית, לא תמ"א 38", קרא לציבור ולממשלה כאחד.
 


הוא הוסיף לבקר את הממשלה ואף ציין כי יש צורך בבניית תשית חדשה בהר: "הר מירון צריך פינוי בינוי. כואב לראות מחר את ההר עם המשפחות באמצע תהליך של תמ"א 38. לא לזה ציפינו ולא לזה ייחלנו. תסדירו את ההר הזה מקצה לקצה, תעשו כל מה שצריך בשביל שאזרחי ישראל החרדים יזכו לכך שיהיה להם הר שמכבד אותם כבני אדם. לא היה צריך לאפשר לאף אחד לעלות, מה שהמדינה מצאה לנכון לעשות זו קוסמטיקה זולה. ציבור שלם לא צריך להיענש בגלל כישלון של הממשלה".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה