תקשורת ומדיה

בן כספית בניסיון סיכול ממוקד למתנגדי חוק 'ממדים ללימודים'

לאחר שבליכוד החליט שיתנגדו לחוק ממדים ללימודים בנוסחו הנוכחי כפי שמציגה הקואליציה, נדמה כי נפרצו כל הסכרים ובקואליציה הולכים כעת על סיכול ממוקד: מודעת קמפיין חדש ששותפה על ידי עיתונאים בכירים כמו בן כספית ואילן לוקאץ' שמה על הכוונת את חברי הכנסת שלא שירתו בצבא 

מערכת ice |  4
בן כספית (צילום טוויטר/בן כספית)

חוק ממדים ללימודים ממשיך לעורר גלים וטוויטר רוחש וגועש מקמפיין נוקב, שיש מי שתופס אותו כקמפיין שיימינג, של מתנגדי החוק שלא שירתו בצה"ל, בקמפיין נראים חברי הכנסת איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ עם הכיתוב "לא שירת" ו-"השתחרר לאחר כמה חודשים", בהתאמה, תחת הכיתוב: "מי שזלזל אז בשירות, מזלזל היום בלוחמים". במודעה נראים בן גביר וסמוטריץ'.
 

העיתונאי הבכיר בן כספית מ- 103fm שיתף הלילה את מודעת הקמפיין שאף אחד לא חתום עליה ואילן לוקאץ', כתב המגזין של אולפן שישי, עשה לו לייק, כמו גם מולי שגב עורך ארץ נהדרת.
 



בן גביר העלה בפוסט כי בעיניו מדובר בשיימינג ציבורי, לכאורה, לחברי הכנסת שלא שירתו ובוחרים לקבל החלטה נגד חיילי צה"ל, כך כתב: "דנה וייס תקפה אותי על השירות הצבאי שנמנע ממני בעקבות תלונות חבריה השמאלנים שמנעו את גיוסי..השמאלנית הצבועה הזאת מעולם לא תגיד מילה על השירות הצבאי של לפיד,הורוביץ ושות'(שמבחירה שירתו בבמחנה) ולא תגיד מילה על אהובה מנסור מהתנועה האיסלאמית (תומכי הטרור)- שמאלנים - רואים לכם!".

 


 

באותה שורה בקמפיין אפשר למצוא את בן גביר וסמוטריץ' ביחד אריה דרעי, משה גפני, וחברי הכנסת הערביים מהרשימה המשותפת איימן עודה ואחמד טיבי, כאילו מדובר בחזית אחת משותפת נגד חיילי צה"ל. 

ביום חמישי יצאה הודעה מטעם הליכוד: "באופן חריג קיימנו מו"מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק 'ממדים ללימודים' תמורת הגדלת המלגות ל-100% עבור לוחמים משוחררים", נאמר בהודעה הליכוד. "לצערנו, הקואליציה סירבה להגדלת המלגות. אנו נביא את ההסתייגות של 100 אחוז למליאת הכנסת, תוספת שמשמעותה 50 מיליון ש"ח, ואם הקואליציה תפיל את ההסתייגות - נתנגד לחוק".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפושעים אף פעם לא מתביישים!! נתניהו, דרעי, סמוטריץ
    יפית 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל אלה ונוספים עליהם לא יתביישו אף פעם לשקר, להמשיך בנוכלות ולסחוט את משאבי המדינה !!
    סגור
  • 2.
    בושה וחרפה שחבריי מהליכוד מצביעים נגד חילי צהל
    ליכודניק בדם 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לוחמי צהל . לא מצליח להבין את זה . נשבע שאם לא יתעשתו גמרתי עם הליכוד ורבים שכמותי
    סגור
  • 1.
    בושה לימין האידאולוגי בישראל שאלו הם נציגיו
    רמון 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ככל שהדמגוגיה מפיהם רבה יותר, כך קטנה יותר תרומתם בשירות הצבאי. לא מתפלא בכלל מהנתונים.
    סגור
  • את האשפה השמאלנית (ל"ת)
    חייבים להפיל 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור