תקשורת ומדיה

הצל מתרגש מסטטיק ובן אל: "האמינו בי כשמחקו אותי"

ההצלחה הגדולה של 'מנגלים' גרמה ליואב אליאסי לכתוב פוסט נרגש עם ההגעה למיליון צפיות: "אדם מוחרם שלא משמיעים שירים שלו, שכל הופעה שלו עוברת לינץ' תקשורתי, שלקחו לו את הבמה ואיימו על כל מי שנתן לי להופיע, הם האמינו בי ובצעד אמיץ ולא מובן מאליו הלכו איתי עד הסוף"
מערכת Ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי ביקורות רבות, כולל הדיווחים כי 'סאבלימנל' קובי שמעוני סירב לקחת חלק בשיר בגללו, 'הצל' יואב אליאסי הודה לסטטיק ובן אל על הבחירה בו לשיר מנגלים שהפך ללהיט ויראלי שגרף למעלה ממיליון צפיות ביוטיוב.
אליאסי כתב באינסטגרם שלו: "חברים, השיר מנגלים הגיע למעל מיליון צפיות! אני מתרגש ואני חייב הרבה תודה לאנשים שעזרו לשיר הזה לקרות: דולי, פן, סטטיק, בן אל, אגם בוחבוט אורון ופלד".
 
עוד הוסיף: "מאדם מוחרם שלא משמיעים שירים שלו, שמחקו את כל ההישגים המוזיקליים כאילו לא היו קיימים, שכל הופעה שלו עוברת לינץ' תקשורתי, שלקחו לו את הבמה ואיימו על כל מי שנתן לי להופיע, הם האמינו בי ובצעד אמיץ ולא מובן מאליו הלכו איתי עד הסוף וגם עדיין למרות הביקורת לא מתקפלים לרגע".
 
הצל חתם את דבריו: "השיר עדיין בפלייליסט בכל התחנות, עדיין במקומות הראשונים ביוטיוב, עדיין מטפס למעלה באיי טיונס וספוטיפיי וזה באמת מרגש אותי. תודה לכל מי שהאמין בי אוהב אתכם אחים שלי! תודה שהזכרתם לי מי אני באמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה