תקשורת ומדיה

הורוביץ תוקף: "מצעד הדגלים פרובוקטיבי, אסור לשפוך שמן למדורה"

שר הבריאות התראיין ל'בוקר טוב ישראל' של אפי טריגר בגל"צ והתייחס לסאגת ג'ידא רינאווי-זועבי, למצעד הדגלים: "הר הבית מקום סופר רגיש, צריך לנהוג בהיגיון", וגם לחיסול הבכיר באיראן: "זה לא מסוג הדברים שיכולים לדבר עליהם, פועלים בשקט"
מערכת ice | 
הר הבית (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)
אחרי סערת פרישתה של חברת הכנסת ג'ידא רינאווי-זועבי מהקואליציה והחלטתה לחזור בה לאחר שיחה עם שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, עושה רושם שהסערה במפלגת מרצ עדיין רחוקה מלהירגע, כאשר גורמים שונים בתקשורת ניסו להבין מדוע יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, לא נכח בשיחה עם לפיד. 
הורוביץ התייחס להיעדרותו מהפגישה בראיון לתוכניתו של אפי טריגר, 'בוקר טוב ישראל' בגל"צ: "אנחנו ביחסים קרובים, היו לנו שיחות ארוכות. לפיד, ראש הממשלה בנט ואני מתואמים. השר פריג' היה שם מטעם מרצ. אני הייתי שותף למגעים ודיברתי ישירות עם רינאווי-זועבי".
 
על מצעד הדגלים: "מצעד הדגלים לא צריך לעבור דרך שער שכם. זה קצת פרובוקטיבי וחבל, לא צריך לשפוך עוד שמן למדורה. גם בהר הבית אני חושב שצריך לפעול באותו הגיון, זה מקום סופר רגיש וצריך להימנע מפעילויות מתסיסות".
 
הפסיקה שמאשרת ליהודים להתפלל בהר הבית: "אני חושב שזו פסיקה לא נכונה, אבל אני לא מתווכח עם פסיקות של בתי משפט. השינוי רק מביא מתיחות מיותרת, אנחנו יודעים מה המשמעות של הר הבית - צריך לנהוג בהיגיון ולא תמיד ללכת עם הראש בקיר, פה לא נהגנו בהיגיון".
 
חיסול הבכיר האיראני: "אני לא ידוע מי ביצע את זה, זה בטח לא מסוג הדברים שיכולים לדבר עליהם. לישראל יש מטרה והיא בקונסנזוס - למנוע איראן גרעינית וללחום בפעילות של איראן באזור כלפינו. עושים את זה כל הזמן ועדיף לעשות את זה בשקט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה