תקשורת ומדיה

בחדשות13 גינו את האיומים על גליקמן, סגל האשים בצביעות

האיומים הגיעו, התגובות ברשת לא איחרו לבוא וכצפוי עוררו סערה, כאשר פרשן חדשות 12, עמית סגל, תקף את המתחרים: "כאשר איימו ברצח על אבישי בן חיים מערכת חדשות 13 דרשה ממנו הוכחות"
מערכת ice |  1
אביעד גליקמן ואבישי בן חיים (צילום פלאש90 ורשת 13)
בעקבות חשיפת האיומים הקשים על חייו של כתב חדשות13 אביעד גליקמן, פרץ ברשת גל גינויים ותמיכה בעיתונאי. הראשונים לגנות היו ערוץ 13 "מערכת חדשות 13 מגנה בתוקף את האיומים נגד חברנו, כתב המשפט אביעד גליקמן. נמשיך לבצע את עבודתנו העיתונאית ביושר ומתוך תחושת שליחות מקצועית ועניינית".

 
בנוסף להודעת הערוץ קולגות רבות הביעו את תמיכתן בגליקמן וגינו את ההסתה החריפה. אור הלר, הכתב הצבאי בערוץ כתב "את האיומים שמקבל אביעד הוא מקבל רק בגלל שהוא עושה את עבודתו. מכונת ההסתה האלימה והרעילה נגד עיתונאים חייבת להיפסק. היום. לפני שיהיה מאוחר מדי. אל תגידו לא ידענו". 
 
אלמוג בוקר, כתב הדרום ומגיש חדשות הערב בערוץ הצטרף וטען "זה לא פרשנות. זה איום מפורש על חיי הילדים של אביעד גליקמן. האיש שכתב את זה טרח לבדוק איפה הילדים שלו מסתובבים. האיש הזה חייב להיחקר באזהרה. לפני שיהיה מאוחר מדי".
 
מארגון העיתונאים והעיתונאיות נמסר: ״כולנו מזועזעים מגל ההתקפות, ההכפשות, האיומים, ההסתות וההתקפות שעוברים גליקמן ועמיתיו ברשתות החברתיות. ארגון העיתונאים והעיתונאיות מגנה בתוקף כל התקפה שלוחת רסן נגד כל עיתונאי או עיתונאית שעושים את עבודתם. אנחנו קוראים לרשויות אכיפת החוק לפעול כדי לאתר את המסיתים והמאיימים ולהעמידם לדין, לפני שהאלימות המילולית תהפוך לפיזית״.
 
מנגד יש המוחים כנגד הגינויים שהגיעו מקצה לקצה וטוענים שמדובר בצביעות. הבולט שבהם הוא הכתב הפוליטי של N12 עמית סגל, שאמר "אגב, כאשר איימו ברצח על  אבישי בן חיים, מערכת חדשות 13 דרשה ממנו הוכחות לאמיתות הסרטון ואיש מחבריו לא התייצב להגנתו. כעת הם עסוקים בבדיקת עובדות לספרו המשובח".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה... אולי עמית סגל ימחק את גם את הציוץ הזה
    פולי 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אה שכחתי.... הוא מוחק רק ציוצים שמשרתים את האינטרסים הצרים שלו.
    סגור