תקשורת ומדיה

אופירה אסייג במסר מפתיע: "בלי מלחמות וגם בלי פחד"

אשת התקשורת במסר על רקע מצעד הדגלים: "חייב לחגוג ואפילו מומלץ לשמוח בגאווה, לרקוד ולשיר בלי פרובוקציות, נניף בגאווה גדולה את הדגל שלנו בכל מקום בארץ ובעולם כי זו ארצנו האהובה ואין לנו ארץ אחרת
מערכת ice |  1
אופירה וברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
למרות שלא התבטאה בנושא עד כה, אופירה אסייג, המגישה ואחת הטאלנטיות המרכזיות של קשת 12, הביעה את דעתה בנושא מצעד הדגלים בירושלים, שגרם לדיון ער בימים האחרונים בשאלה האם לערוך אותו או לא.
אסייג כתב באינסטגרם שלה בו מאות אלפי עוקבים: "יום ירושלים שמח לעיר הבירה שלנו. אנחנו נניף בגאווה גדולה את הדגל שלנו בכל מקום בארץ ובעולם כי זו ארצנו האהובה ואין לנו ארץ אחרת".
 
עוד הוסיפה: "חייב לחגוג ואפילו מומלץ לשמוח בגאווה, לרקוד ולשיר בלי פרובוקציות, בלי מלחמות וגם בלי פחד!!! ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת והדגל שלי הוא כחול ולבן🇮🇱 happy happy birthday Jerusalem my love".
 
כזכור, לא מעט ידוענים לקחו חלק במצעד הדגלים השנה, מלבד חברי כנסת, כאשר הבולטים שבהם היו הצל, נטלי דדון וכוכב ה-NBA לשעבר עומרי כספי, שהפתיעו ובחרו לקחת חלק באירוע שגרם לביקורת גדולה בחלקים מהציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צעדת ירושלים
    ???????????????????????? 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לכל מי שבחר לצעוד היום בירושלים בירת ישראל ולכל הפחדנים ערבים לא אוהבים בוגדים אתם הראשונים בכיכר העיר כאשר ערבים ירקדו
    סגור