תקשורת ומדיה

הצל גרם לפיטורי נהג תומך טרור וזכה להתנצלות מהחברה

בעקבות פניה של הורה ליואב אליאסי לפיה חברת הסעות בירושלים מעסיקה נהג שהדביק סטיקר עם סמל הטרור ואף מאיים על תלמידים יהודים בהסעות, החברה הודיעה כי היא מפטרת את אותו נהג והבהירה: "אנחנו אנשי ימין מובהקים שתומכים בך ובדעותיך"
מערכת ice | 
הנהג שפוטר עם סמל הטרור (צילום אינסטגרם)
יואב אליאסי, המכונה "הצל", מקבל מדי יום הודעות רבות אודות כל סממן אנטי ציוני שבא לידי ביטוי בפרהסיה. אחת ההודעות גילתה לזמר ואושיית הרשת, פעיל הימין הקיצוני, על נהג אוטובוס בחברת הסעות, שפוטר לאחר התערבות הצל בעקבות סטיקר של רובה מסוג M16, הידוע כסמל הטרור הפלסטיני.
תחילה העלה הצל פוסט זועם בפייסבוק על חברת ההסעות, בטענה שזו מעסיקה נהג תומך טרור, שלטענת הורה שבנו נוסע בהסעה בה עובד אותו נהג ממוצא ערבי, האחרון נוהג לקלל ולאיים על הילדים שישאיר אותם בכפרים ערביים.  שהחברה (ציר הסעות ותיור) מיהרה לפרסם הודעה לפיה נקטה באמצעים החריפים ביותר כנגד אותו נהג, שיצטרך למצוא מעתה עבודה חדשה.
 
"תוך פחות משעה הנהג פוטר כל הכבוד לכל העוסקים בדבר" כתב הצל ומיד לאחר מכן פרסם את תוכן מכתב התגובה של חברת ההסעות: "(הצל) the shadow בוקר טוב, שמי אלירן מחברת ציר הסעות ותיור. ראשית אציין שהנהג הוא קבלן משנה ולא שכיר. שנית, אני יכול להגיד לך שברגע ששמענו על כך הבאנו את הקבלן למשרדנו והוא סיים את כל שירותיו אצלנו".
בהמשך הגדילו לעשות בחברת ההסעות ואף לא התביישו להציג את עמדותיהם הפוליטיות: "אנחנו אנשי ימין מובהקים שתומכים בך ובדעותיך. אני מבקש ממך בכל לשון להסיר את הפוסט שעלול לגרום לנו נזק כלכלי ותדמיתי אדיר. נוכל להגיב איפה שתרצה ותוכל לדבר איתנו כדי להבין כמה אנחנו ציונים ותומכים בעם היהודי ולא ניתן שום יד למחבלים ושונאי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה