תקשורת ומדיה

שלמה שרף נגד בנט והמחבלים: "תזרקו אותם לעזה או סוריה"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר ופרשן ערוץ הספורט התבטא בחריפות כנגד מדיניות ההרתעה של הממשלה: "תן לי להיות ראש ממשלה שבוע ותראה שאין פיגועים. צריך להעלות את משפחות המחבלים על משאיות ולשים אותם בעזה"
מערכת ice |  1
שלמה שרף (צילום דוברות עיריית כפר סבא)
שלמה שרף חושב שממשלת ישראל הנוכחית לא נוהגת ביד מספיק קשה כנגד מחבלים. מאמן נבחרת ישראל לשעבר ופרשן ערוץ הספורט בהווה התבטא בנושא כשעלה לשידור במהלך תכניתו של טל פרידמן בערוץ הכנסת, כשהוא מצהיר - "הייתי מעביר כל מחבל לעזה". 
"עבאס הוא לא הגרוע ביותר, יש יותר גרועים מבחינת יהודים, כמו שיש מבחינת ערבים" אמר שרף לפרידמן, "אבל אני חושב בכלל שכל הנושא הזה של המשילות ומה שקורה עם ערביי ישראל, אני אומר בלי כחל וסרק - אני הייתי באותו יום שתופסים מחבל, שיודעים שהוא המחבל שעשה פיגוע ופגע ביהודים, הייתי מעביר את כל המשפחה שלו לעזה. ואז הייתי רוצה לראות מי מעז לעשות פיגועים".
מאמן נבחרת ישראל לשעבר המשיך: "ישר להעביר אותם לעזה, הייתי מעדיף לסוריה אבל לסוריה היה קשה. להרוס להם את הבתים ולהעביר אותם לעזה, את כל מי שנתפס. תן לי להיות ראש ממשלה שבוע ימים, תראה שאין פיגועים יותר. את המשפחות מעלה על משאית, ולעזה". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנישה הזו אצלכם מיותרת!!!!!!
    מנחם רביב 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספר רב של פעמים פרסמתי תגובה בפלטפורמה הזו, ולצערי הרב אף לא פעם אחת פורסמה. תמיד אני מחפש תגובות כלשהן, ותגובות אין! הגיע הזמן שתשובו בתשובה!
    סגור