תקשורת ומדיה

עמיחי שיקלי מתפוצץ: "בנט הצליח רק בהשבחת הנכס ברעננה"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהוכרז על ידי מפלגת ימינה כפורש על רקע התנגדותו הנחרצת לקואליציה, התראיין לשרון גל ברדיו גלי ישראל: "צפיתי בבנט שעמד וכהרגלו שיקר במצח נחושה, הפנה עורף לכל מה שהוא מאמין בו"
מערכת ice |  5
עמיחי שיקלי (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
בעוד הרוחות עדיין סוערות אחרי נפילתה של הממשלה עם הודעתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד על פיזורה של הכנסת וכאשר באופק כבר נמצאת מערכת הבחירות שצפויה להגיע לשיאה ביום הבחירות באוקטובר, ח"כ עמיחי שיקלי, אחד ממתנגדי הקואליציה הגדולים מתוך מפלגת ימינה בכנסת הנוכחית, עולה להתקפה.
בראיון לתוכניתו של שרון גל ברדיו גלי ישראל, שיקלי תקף בחריפות את ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט וביקר את 'הניסוי' שערכה הממשלה הנוכחית בנסיון לשלב את מפלגת רעם הערבית בקואליציה, כאשר אמר: ״הדבר היחיד שהצליח בניסוי הזה זה השבחת הנכס ברחוב ציפמן ברעננה. מהרגע הראשון אמרתי לבנט שזה ייכשל. יש כאן נזקים שילוו אותנו״.
 
עוד הוסיף שיקלי ואמר: "צפיתי בבנט שעמד וכהרגלו שיקר במצח נחושה. הוא הציל את מדינת ישראל? הדבר היחיד שבנט הציל זה תוכי. האיש הזה הפנה עורף לכל מה שהוא מאמין בו. המשימה היחידה שעומדת לנגד עיני היא לסייע למחנה הלאומי להביא ניצחון״.
 
בהמשך, שיקלי התראיין גם ליריב אופנהיימר ב-103FM ואמר על הפרשתו: "זה מצב אבסורדי שסיעה שלא קיימת מבקשת להפריש חבר כנסת. ההצבעה על תקנות יו"ש בשבוע הבא? נחייה ונראה מה יקרה עד אז. הכל יכול להיות".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיקלי מקומך לא בחיים הציבוריים
    מאיר 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולך הצגה ללא חברות ללא לויאליות סתם עסקן כמו הסגולים
    סגור
  • 3.
    שלום לך "עמית שיקלי". אפילו ביבי לא זוכר את השם לך.
    חזן 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ועוד 3-4 שבועות... יתר עם ישראל ישכח מקיומך המעיק. בהצלחה בלשכת האבטלה. מחפשים שם אנשים טובים כמוך בטלמרקטינג ובתחנות הדלק. משמרות נוחות.
    סגור
  • שיקלי
    שי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לו אם ירכיב קבוצה מספיק טובה יש לו סיכוי והוא יצליח להיכנס לכנסת אני אתן את קולי לשיקלי אם לא ירוץ אז אתן לליכוד אין לי ספק שהוא יקבל תפקיד אחרי הבחירות אם נתניהו יהיה ראש ממשלה
    סגור
  • 2.
    למה אתה מחכה, שפן? רוץ לכנסת ונראה כמה אתה שווה באמת
    נחמיה 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אחרי כל הברבורים שלך, עכשיו נראה כמה אתה באמת שווה במבחן האמיתי: הקלפי. בוא נראה כמה מצביעים ישלשלו את הפתק עבורך. נו, פחדן.... למה את מחכה? איזו עליבות! עוד כמה שבועות אף אחד לא יזכור מי אתה בכלל. בלי בנט היית אוויר.
    סגור
  • 1.
    בניטו קישטא הביתה
    סם 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החילופי בדרך...
    סגור