תקשורת ומדיה

איילת שקד מגיבה לברדוגו ומתייחסת לעתיד הפוליטי של בנט

שרת הפנים איילת שקד שלחה ממרוקו 'הודעת הרגעה' לפעילי מפלגת 'ימינה' על רקע המצב הלא מחמיא בסקרים והשמועות והדיווחים על פרישה אפשרית של נפתלי בנט מהחיים הפוליטיים: "הרבה חוסר ודאות והמון ספינים ושקרים, תתעלמו מהכל"
מערכת ice |  5
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כאשר עתידה של מפלגת ימינה, כמו גם של ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד, מוטל בספק גדול על רקע הדיווחים על כך שבנט שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים סביב המצב הלא מרשים בסקרי הבחירות השונים, איילת שקד בחרה להגיב ממרוקו.
כזכור, מגיש ופרשן ערוץ עכשיו 14, יעקב ברדוגו, טען לאחר הודעתם המשותפת של נפתלי בנט ויאיר לפיד על פיזור הכנסת ופירוקה של הממשלה שגורם בלשכת בנט חשף בפניו שבעת השיחה בין בנט לשקד, השוהה במרוקו, לפני ההצהרה הדרמטית על כך שלפיד יכהן כראש ממשלת המעבר, שרת הפנים התחננה בפני בנט שלא יפרוש, תוך בכי וצווחות.
 
על רקע התסבוכת הפוליטית, בהודעת הרגעה ששלחה לפעילי מפלגת 'ימינה', אמרה שקד כך: "פעילים יקרים שלנו כאן איילת שקד ממרוקו, אני רואה את כל העבודה שאתם ברשתות וזה חשוב. זו תקופה קשה עם הרבה חוסר ודאות והמון ספינים ושקרים בתקשורת ובעיקר ברשתות, אז תתעלמו מהכל, יש לנו אחלה נבחרת ואתם עושים עבודה מדהימה. אני שולחת לכם נשיקות ממרוקו".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שקדיה רעילה
    פפי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    את סילמן אורבך הפלתם את נפתלי בנט. ועכשיו מה....? הבייתה
    סגור
  • 4.
    בואי איילת,הולכים הביתה
    משה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    איילת-זה נגמר!!!!
    סגור
  • 3.
    ירושלים
    מיכל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שקד בנט לו סופר אותך מטומתמתלו מבינה הו רק מנצל אותך וזורק את פשוט מאוהבת בו ולו רואה הענים שום דבר את מעבדת הכל בגלל הסבון בנט
    סגור
  • 2.
    שקד
    א 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא כולם שקרנים כמוך היום את משלמת את מחיר השקרים שלך אף אחד לא רוצה אותך אפילו הנוכל שקרן בנט זרק אותך לכלבים השפיל אותך לכי הביתה
    סגור
  • 1.
    אין תוכן ממשי בהודעתה, קרי היא בצרות צרורות
    הלנה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כנראה מחפשת סידור עבודה.
    סגור