תקשורת ומדיה

נפתלי בנט: "לא חושש שלא אעבור את אחוז החסימה"

במהלך סבב ראיונות שמסר בנט לקראת סיום כהונתו ושודרו בסוף השבוע סיפר ראש הממשלה מספר התבטאויות שעוררו סערה ברשתות
מערכת ice | 
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות ההודעה על פיזור הכנסת יצא ראש הממשלה נפתלי בנט לסבב ראיונות בכלי התקשורת השונים. במהלך סוף השבוע שודרו אותן הראינות בחדשות 12, כאן 11 ובחדשות 13, אשר במהלכן בנט התייחס למחלוקות בתוך העם, לריצה עם לפיד, העתיד הפוליטי המערופל שלו ומתח ביקורת נוספת על "מכונת הרעל" שפיתח יו"ר האופוזיציה.
  
במהלך הריאיון ששודר בכאן חדשות בנט תיאר כי הוא לא חושש מכך שהוא לא יעבור את אחוז החסימה, מבחנתו השיקול המרכזי שעומד בפני השאלה "האם לרוץ?" הוא אמר "אני לא יודע אם זה יהיה הצעד הנכון למדינת ישראל, יש לי זמן לחשוב על זה". בנוסף לכך ראש הממשלה הפתיע ואמר שהוא לא פוסל ישיבה עם נתניהו, לצידו או מתחתיו, אך הבהיר "נתניהו הוא לא האיש שיאחד בחזרה את העם". לקראת סיום הריאיון ראש הממשלה נשאל האם היה חוזר בו מההתחייבות שלא לשבת עם לפיד, לשאלה זו בנט ענה "זו אמרה שמוטב שלא הייתה נאמרת".
 
כמו כן בריאיון ששודר בחדשות 13, סיפק בנט התייחסות מעניינת בנוגע לחזרתו לגוש הימין: "ממשלת ימין על מלא היא אסון, משום שהיא ממשלה שהולכת לקצה". כצפוי התבטאות זו ונוספות  אחרות עוררו סערה ברשתות החברתיות ורבים לעגו לבנט על דבריו. ח"כ גלית דיסטל אטבריאן למשל  צייצה מחשבון הטוויטר שלה בנוגע לטענתו של בנט על שלא היה יכול לעבור לבלפור משיקולי אבטחה ושבביתו ברעננה קיבל אבטחה כמו בביתו של נתניהו בקיסרה ותיארה את "המרחק בין הנוכל לבין הקונספט המוזר שנקרא אמת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה