תקשורת ומדיה

מורן אטיאס חושפת בכאב: "לאונס תהיה המשכיות"

הדוגמנית הבינלאומית נתנה התייחסות לכתבה ששודרה לגביה בחדשות 12, וגם נתנה את הזווית שלה לנושא היחס לגוף הנשי ותרבות האונס: "די עם האמירה 'הכתובת הייתה על הקיר!!!', מזמן המשחק הזה לא עובד עליי, מזמן שאומרים לי טוב זה לא מה שהיה פעם זה לא מספיק טוב"
מערכת ice |  1
מורן אטיאס (צילום יחצ-רפי דלויה)
אחרי שידור הכתבה בחדשות 12, מורן אטיאס שיתפה אמש (שבת) את האייטם גם באינסטגרם שלה שמונה מאות אלפי עוקבים ונתנה את ההתייחסות שלה בעקבות התגובות הרבות שקיבלה, לטוב ולרע, וכן התייחסה להחלטה על ההפלות בארצות הברית ותרבות האונס.
אטיאס שיתפה: "התלבטתי אם להעלות את הכתבה בפייד, הרגשתי שכבר קיבלתי מאות תגובות ואני לא באמת צריכה עוד חשיפה או לייק. שלחתם לי תגובות מבאר שבע ועד זימבבואה (ריגשתם- תודה) אבל אז נכתבו שתי כתבות שטענו שלא חידשנו כלום בסיפור הזה. יש עוד הרבה נשים שבחרו להפוך לאמא לבד. ואני לגמרי מסכימה".
 
עוד הוסיפה: "אני לא הראשונה ואני לא מחדשת כלום בשנת 2022 חוץ מהעובדה ש2022 עדיין לא מייצגת מספיק שינוי. עדיין ב2022 נשים נאנסות מבחירה בסיסית להביא ילד לעולם או להחליט שלא להביא ילד לעולם גם אם נאנסו!! לאונס תהיה המשכיות!! כן זה קרה ממש ב2022 באמריקה שלא רחוקה כלל מאיתנו. ואצלינו באותו שבוע מעדכנים אותנו על עוד אנס יוסי שוורץ שהמשטרה לא עצרה כי הייתה צריכה עוד ראיות. ובמילים אחרות עוד נשים שייאנסו כי אחת זה לא מספיק טוב!! מה קרה לכל שיטות החקירה הערמומיות שלהם שמצליחות גם לקבל הודאה ללא ראיות? אבל מה שמרתיח אותי זה שקול של אישה אחת לא מספיק?! צריך לפחות 5 וכאלה שמתלבשות צנוע, ״ילדות טובות״.
אטיאס המשיכה: "ולסיום קונספט ״הילדה הטובה״ שמעיזה להרגיש נוח בגוף שלה כמו עדן בן זקן. כנראה שזה לא היה קורה עם ג׳לו, או רונלאדו - להיפך היינו מאחלים לעצמינו גם להיראות כך, בריאים ומאושרים. אבל ״הילדה הטובה״ מביאה לי מחשבות אסורים. ואם אני חושב ״אסור״ אז האשמה צריכה לחזור אלייה… נשמע מוכר ? די עם האמירה ״הכתובת הייתה על הקיר!!!״ מזמן המשחק הזה לא עובד עליי , מזמן שאומרים לי טוב זה לא מה שהיה פעם זה לא מספיק טוב...".
 
לסיום הסבירה: "לכן אני אמשיך להתראיין, לעורר את השייח, להילחם כנגד כל אמירה, מבט וחקיקה עד שבאמת אני לא אחדש כלום עם בחירות עצמאיות של אישה.עם הקול שלה, הגוף שלה והדעה שלה. בשבילי ובשביל עולם בו אני רוצה לגדל את ילדיי. ולכם תודה רבה על אלפי הודעות, תודה שאתם משתפים אותי בסיפורים והלבטים שלכם. אני כאן רק כדי לעורר, לקרב ולחבר את הלב שלי לשלכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא צודקת
    וואלה? 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשה זקוקה לגבר כמו שגבר זקוק לשק של צרות על הראש.
    סגור