תקשורת ומדיה

בנט קרוב לפרישה, כהנא לא מוכן לרוץ תחת שקד

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, 'קרוב מאוד' להודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, כאשר איילת שקד תקבל את מפלגת 'ימינה', שעתידה להתפרק במצב עניינים שכזה, כאשר כהנא לא מוכן לרוץ עם שקד מאחר והוא רואה בה 'חיילת של נתניהו'
מערכת ice | 
בנט שקד (צילום בן דורי פלאש 90)
אחרי גל הראיונות של ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, במהדורות החדשות השונות, ראיונות בהם התייחס בנט לעתידו הפוליטי והדיווחים השונים על כך שהוא שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים, גל השמועות סביב פרישה אפשרית מתחזק. 
בציוץ שהעלה הכתב והפרשן הפוליטי של ynet, אטילה שומפלבי, חשף כי בנט קרוב מאוד להודיע על פרישה וכמו כן, התייחס למאבקי הירושה הצפויים בתוך מפלגת ימינה, תוך דגש על המשמעות מבחינת השמות הבולטים במפלגת ימינה אחרי בנט, איילת שקד ומתן כהנא.
לשון הציוץ של שומפלבי כך: "עדכון: בנט קרוב מאוד להודיע על פרישה. כהנא ושקד ביקשו ממנו לשקול שוב, ולרוץ יחד. אם בנט יפרוש - ימינה עוברת לשקד, סופי. כהנא לא ירוץ איתה. שקד רוצה לרוץ עם מסר כפול לגבי נתניהו. כהנא מתנגד. השניים החליפו דברים קשים ביניהם".
 
עוד נכתב: "כשבנט יפרוש (ואם לא תהיה דרמה זה כש ולא אם), ימינה כפי שהיא כיום תתפרק. שקד תקבל את המפלגה - את זה בנט כבר הודיע לשקד וכהנא. כהנא לא ירוץ עם שקד, הוא חושב שהיא חיילת של נתניהו. מצד שני, אין לו אופציה לריצה עצמאית בראש מפלגה חדשה. כמה ראשי מפלגות כבר פנו אליו, החלו גישושים למעבר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה