תקשורת ומדיה

ניקול ראידמן תקפה את דודי אמסלם: "תחליף מקצוע"

על רקע היציאה שלו נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אשת העסקים יצאה במתקפה כנגד חבר הכנסת מהליכוד: "למסעדה שלך אתה מוזמן לצרף שותפים מרע"מ וגם חברים מאיראן אם בא לך. יש אנשים טובים שיחליפו אותך בכנסת"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
ניקול ראידמן ממש לא מתביישת להפגין את דעותיה הפוליטיות ברשתות החברתיות. זה בדיוק מה שעשתה הערב (ראשון) אשת העסקים, שתקפה בחריפות את חבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם. 
"חברי הליכוד חלקם תקפו אותי. נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי", אמר חה"כ אמסלם בריאיון ליעקב ברדוגו ברדיו גלי ישראל. "נדהמתי שלא התקשר, והוא עושה את זה לא בפעם הראשונה", הוסיף, זאת על רקע הסערה שהתחוללה הבוקר סביב דבריו בתוכנית חדשות הבוקר, כי הליכוד אינו פוסל את צירוף רע"ם לממשלה לאחר השגת 61 לימין.
"מר אמסלם, אתה שף נהדר, אני חושבת שהגיע הזמן להחליף מקצוע" תקפה ראידמן את ח"כ אמסלם והוסיפה: "למסעדה שלך אתה מוזמן לצרף שותפים מרע"מ וגם חברים מאיראן אם בא לך. יש אנשים טובים שיחליפו אותך בכנסת. תודה על הכל". 
כזכור, לאחר ההצרה על פיזור ההמשלה, הצהירה ראידמן בסטורי באינסטגרם שלה שהיא מכוונת למשכן הכנסת. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה, נשאלה האם היא מתכננת להיבחר לכנסת, וענתה, "כן, בהמשך...ואני לא רוצה כלום מהמדינה. משכורת של שקל אחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניקול בשחור ולבן
    אריק 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לניקול קל לומר איך הכל צריך להיראות ...עכשיו . דודי אמסלם היה לבדו על בימת הכנסת וצעק ונלחם נגד הממשלה. אז ראוי להבין ראשית את הגוון הפוליטי שלו. ואת ממש יפה חוכמה לעניות דעתי
    סגור