תקשורת ומדיה

ינון מגל תקף את קלמן ליבסקינד, ומי יצא להגנתו?

עיתונאי מעריב וכאן 11 עורר אש בעקבות התור שכתב על ה"ביביסטים" ("חבורה מטורללת שהחליטה לשרוף את המחנה הלאומי"), כאשר מגיש הרדיו כתב: "למה שוב לעורר מלחמות מיותרות?", עקיבא נוביק: "צודק בכל מילה"
מערכת ice |  4
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
עיתונאי מעריב וכאן 11 קלמן ליבסקינד הקדיש את טורו השבועי למחנה "הביביסטים", תומכיו המושבעים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. ליבסקינד, שמזוהה עם מחנה הימין, קורא תיגר על החבורה בתוך המחנה שמכתיבה לטענתו טון אלים, ותוקפת את כל מי שלא מתיישר איתה.
בין הדברים אמר ליבסקינד: "החבורה המטורללת הזו החליטה לשרוף את המחנה הלאומי על יושביו. מבחינתה, אם נתניהו לא עומד בראש כאן ועכשיו, אין טעם לכלום. וכל מי שלא עומד בתקן שנקבע, לאופן שבו צריך להריע לנתניהו, או לגסות שבה חובה לקלל את איילת שקד - הוא מטרה ראויה".
הדברים של ליבסקינד הובילו לגל של תגובות זועפות ברשתות החברתיות, כאשר ינון מגל כתב: "היי קלמן, שבוע טוב, רק רוצה להבהיר ש: א. מותר לבקר כותרת בעיתון ימני שמגדירה את לפיד "מענטש" ימים אחרי שהוא מגדיר את הימין כ"כוחות אופל" ב. בויכוח על אביתר, ברור כיום שהממשלה עבדה על נציגי ההתישבות... ג. למה שוב לעורר מלחמות מיותרות?".
יערה זרד מערוץ 14 כתבה: "קלמן ליבסקינד הטהרן מאשים את אנשי הימין בתקשורת בטרור (לא פחות!) בגלל ויכוח אידיאולוגי. איזו עליבות. קלמן תפסיק לגלגל עיניים, זה עושה לנו כאב ראש". מנגד, היו גם כאלה שצידדו בקלמן ליבסקינד, אחד מהם הוא עקיבא נוביק, שכתב: "קלמן ליבסקינד כותב על בריונות מחשבתית בתוך מחנה הימין, על חוסר יכולת לקבל או לכבד טיעון מורכב, ומאות אנשים כותבים לו תגובות דוחות ומטונפות, ומוכיחים כמה הוא דייק בכל מילה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביביבטיח
    ביביבטיח 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם יעמוד חמור אמיתי בראש הליכוד, הביביסט יצביע לו ולא בגלל ביבי, אלא בגלל שזה הליכוד. לא ימין ולא בטיח, 12 שנות שלטון ולא עשו כלום בבתי המשפט, בהתיישבות הצעירה והלא צעירה, בבנייה, במשילות...
    סגור
  • 3.
    נטו גזענות
    גזעלמן 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קלמן בשנים האחרונות הוא סכנה לימין, הוא יצא להתקפה כבר מזמן והוא אחד הסיבות שקמה הממשלה החולה הזאת. הוא חשף את הפרצוץ האמיתי של קבוצה גזענית בכיפות הסרוגות, חלק נתעב יהיר שאפילו השמאל מתגמד לידו. קלמן אתה שמאל עם כיפה ועט נובע רעל וגזענות, עתון הארץ הוא מקומך.
    סגור
  • 2.
    למה "ויכוח אידיאוליוג"?
    נחמה 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ויכוח אידיאולוגי זה סבבה, יחד עם זאת כשאופוזיצה בולמת שנה שלמה צעדים שאמורים לקדם את האז האזרחים והמדינה במשך שנה. כל שנ שיח אלים,אופוזיציה רעילה, ארסנית והרסנית. לא היו מתים השנה שלא רכבו עליהם! מילד שנשכח ברכב, חייל שנורה בגדר של עזה, הנרצחים בפיגועים... המשילות והנרצחים ברחוב הערבי מפשיעה והריבות וההתעקשות שהשגיה של הקואליציה שייכים להם... צעדים עבור נכים, העלאות משמעותיות למענקי ניצולי שואה, המאמצים ועוד... כן הם גם בריונים,שלוכים שרק שרק מוכחים שאפשר להוציא את הליכודיקים ממחל, אבל אי אפשר להוצויא מהם את הצ'חצ'יות. אין ממלכתיות ביותר מדי ארועים, מטקס החלפת שלטון וחפיפה בת חצי שעה למי שנכנס לנעלי תפקיד ראש ממשלה. הוא היה בטוח שהמדינה מגל נוסף של"שומר חומות", שזה יהיה ריטואל שיחזור על עצמו, פרעות ומלחמת אזרחים ברשת ובצמתים וכבישים וטילים, בלוני נפץ ובלוני תבערה. 4 טילים, (שלוש בשנה קלנדרית),ו אפס בלונים וכפועל יוצא מזה, אפס שדות שעלו באש וכל זה תחת כהטנה של ראש הממשלה הקודם. ואף אחד
    סגור
  • 1.
    עתונאים אנטי ביבי מזרמים שונים מלטפים אחד את השני-מגעיל (ל"ת)
    איתן 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור