תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד טען: "הליכוד מונע משיקולי 'רק ביבי'" וחטף

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן הגיבה לטורו של העיתונאי במעריב: "אתה לא מזהה את התדר האמיתי שמפצל את הימין- הוא לא בטחוני או כלכלי. הוא חברתי. ישראל השניה מעוניינת שיכבדו את בחירתה. זה באמת נורא בסיסי ופשוט. גם עם בגין הם עשו את זה והם יעשו זאת שוב כשישראל השנייה תעמיד מנהיג חזק"
מערכת ice |  7
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
הטור של קלמן ליבסקינד ב'מעריב' ביום שישי והציוץ שלו אמש (שבת) לגבי התפרקות מחנה הימין, הצליח לעורר תגובות קשות מצד חברי כנסת בליכוד ועיתונאים נוספים שיצאו נגד הכתוב בטורו,
ליבסקינד כתב: "מתה האידיאולוגיה בימין הפוליטי/ימינה, תקווה חדשה וישראל ביתנו מנעו הקמת ממשלת ימין אך ורק משיקולים של "רק לא ביבי". הליכוד מונע הקמת ממשלת ימין אך ורק משיקולים של "רק ביבי". התוצאה: ממשלה עם מרצ, העבודה, ורע"מ".
 
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן הגיבה: "קלמן יקר אני חושבת שאתה לא מזהה את התדר האמיתי שמפצל את הימין- הוא לא בטחוני או כלכלי. הוא חברתי. ישראל השניה מעוניינת שיכבדו את בחירתה. זה באמת נורא בסיסי ופשוט. גם עם בגין הם עשו את זה והם יעשו זאת שוב כשישראל השנייה תעמיד מנהיג חזק. בשלה העת לשבור את הדפוס, בטח לא להכנע לו".
העיתונאי השיב בחזרה: "גלית היקרה, את עושה לעצמך חיים קלים. אם יש אפשרות להקים ממשלת ימין בראשות נתניהו, אני איתך. מכיוון שזה לא הצליח עד כה, אציב בפנייך ברשותך שאלה קטנה: אם עומדות מולך שתי אפשרויות. האחת, להקים ממשלת ימין בראשות איש ליכוד שאיננו נתניהו. השניה, להמשיך עם הממשלה הנוכחית. מה תעדיפי?".
 
העיתונאי החרדי ברל'ה קרומבי הוסיף: "קלמן יקר, חשוב שתזכור: כניעה לחונטה המשפטית ופרישת נתניהו משמעותה העברת ניהול המדינה דה פאקטו לכנופיית שלטון החוק בצורה בלתי הפיכה. על זה המאבק".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קלמן מפדלניק-נאמן למחנה הלבן לא רוצה שבבונים יכתיר רוהמ (ל"ת)
    איתן 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    קלמן מריץ את סער איזו בושה
    אלון 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו אכזבה קלמן לפסקינד המריץ כנראה את האיש המסוכן ביותר בפוליטיקה הישראלית גדעון סער שבגללו כנראה נקלעה המדינה למצבה
    סגור
  • 5.
    קלמן
    עמי נמד 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא ניתן פרס לקנאים גם במחיר של הפסד שילטון... קצת סבלנות ואז יהיה התיקון הגדול כי ע"פ שיטתך הינו ננשארים עם בגץ קובע ולא עם המון העם שקובע..!!!!
    סגור
  • 4.
    חחח, להיות בערוץ המורדים של גאולה אבן , מספיק,,
    שלמה 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מקום המדינה לא היה אהבת הציבור למנהיג באמת , ואים הרב מלובביץ של חב'ד נחשב מבין גם לחילונים , אז למה להיות בצד השני המתריס בידיעה שהרב אמר מצולם 119 מתנגדים עים ברכתו להצלחה ? אפו נעשה ונשמע והולך עים הרוב ?
    סגור
  • 3.
    אני זוכר את קלמנוביץ
    ZB 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכר את נשמתו היהודית
    סגור
  • 2.
    הייתי מצפה מקלמן גם לאמירה ערכית
    גל 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה לא נתניהו בכל מחיר, רק כי זה מתאפשר. הוא אינו מתאים לכהן בראשות ממשלה, או בתפקיד ציבורי בכלל בגלל מצבו המשפטי, ואת ההשפעות לכך כבר ראינו (מיותר לצטט את נתניהו עצמו בנושא, נכון?). יש סיבה שכל מפלגת ימין שיש במדינה נטשה אותו, וזה לא רק פוליטי (ובטח שלא דיפסטייט או הפרקליטות, עם תיאוריות הקונספירציה של הליכוד). נשארו להם רק הקיצוניים.
    סגור
  • 1.
    כנופיית שלטון החוק? באמת?
    גל 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בינתיים הכנופיה היחידה היא הליכוד. בגלל זה נתניהו פנה לעזרת אהרן ברק? בגלל זה ביקש עסקת טיעון? ניסה להרוס את מוסדות השלטון למען עצמו? אפילו המפלגות החרדיות כבר לא איתו.
    סגור