ויראלי

אופירה אסייג תוקפת: "אצל ביבי לא היו מלחמות?"

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג לא מקבלת את השיוך הפוליטי של גל הפיגועים האחרון. וגם: מי חזתה את העתיד כשאמרה לה כשיהיו פיגועים בכל הארץ?
מערכת ice |  8
נתניהו אופירה אסייג (צילום יונתן סינדל אוליבר פיטוסי פלאש 90)
מגישת הטלוויזיה והרדיו אופירה אסייג כתבה אתמול (חמישי) טור דעה לאתר מאקו בו התייחסה לגל הטרור האחרון שחוותה מדינת ישראל. 
אופירה חושפת כי המתקשרת ריקי קיטרו עלתה לדבר בתוכנית הרדיו שלה ושל ברקוביץ', וחזתה את גל הטרור, בכך שהתריעה על על פיגועים שיגיעו לכל פינה בארץ. "נבהלתי," כותבת אופירה, "אמרתי בליבי - היא אמנם מתקשרת, מדיום, אבל איזו אחריות יש לה לומר בשידור חי שבקרוב מישהו מאיתנו או קרוב שלנו יירצח? לצערי, ריקי צדקה."
בהמשך היא מתייחסת לממשלה ולעומדים בראשה, ומעודדת אותם לפעול: "וזה המבחן הכי גדול של ראש הממשלה נפתלי בנט! כיצד יפעל? שלא יחשוב על כתיבת ספר, כי יטיסו אותו על כנף של מטוס ישר למלדיביים. אני לא יודעת מי מתסיס ומי מרעיל ומאיפה בא הגל הרצחני הזה, אבל אסור לנו לשתוק!!! אסור לנו לאבד יותר אזרחים חפים מפשע שנרצחו על שנאה מטורפת. בנט, תתעורר. לפיד, תעיר אותו. בר-לב, תתאפס. ובני גנץ, זה הזמן שלך. קח פיקוד, אדוני שר הביטחון. אני יודעת שאתה חולם להיות ראש ממשלה ויש רגעים בחיים שבאים כמו כפפה ליד, זה הרגע שלך."
 
בהמשך היא דוחה את העניין הפוליטי שמנסים להדביק לגל הטרור הנוכחי: "אני לא מקבלת את כל הביקורות: איפה ביבי ואיזה חלש בנט! מה, בתקופה של ביבי לא היו פיגועים? בתקופה של ביבי לא היו מלחמות? הזיכרון שלנו קצר! לצערי היו גם היו."
האם דנה ויס השפיעה על אופירה בעניין המעורבות בנעשה בעולם הפוליטי? כזכור, בשבוע שעבר ברקוביץ' נמצא חיובי לקורונה בכניסה לאולפני התוכנית ונמנע מלהגיש את התוכנית. מי שהחליפה אותו היא דנה ויס. שתי מגישות הטלוויזיה שוחחו יחד עם ח"כ איתמר בן גביר. קשה שלא לתהות על הקשר שנרקם בין דנה ויס, לצמד מגישי "אופירה וברקוביץ'" בקשת. בשבועות האחרונים זה היה ניכר בין ויס לצד הנשי של הפאוור קאפל, אבל כעת נראה שויס מעניקה את אחת ממשבצות השידור היוקרתיות שיש לה להציע - לאייל ברקוביץ', בריאיון שערכה עמו, שישודר במוצאי שבת הקרובה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הפרשן
    טואר 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרס מפעל חיים ואות הגבורה לבן אדם ? רובוט רובוט שצריך להתערור ולראות את המצולרת הקרוקודיל המפלגה הזה. אני מקיא כל פעם רק שאני קורא על אופיר הגבר. עין פתוחה לסת מעוות שכל שמעולם לא היה וכל הצרות ביצור אחד. לבעל של אופיר; מעריכים אותך שתף.תומכים בך
    סגור
  • 6.
    ביביסטית מטומטמת
    דניאל 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בת זונהההה
    סגור
  • 5.
    מי זאת בכלל (ל"ת)
    שר מוטה 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אופירה
    דוד 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את אשה ממש לא חכמה ממש ממש
    סגור
  • שופר
    א 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפכה לסופר השמאל רק בגלל שקיבלה תכנית הטלוויזיה גם ברקוביץ' נהיה שופר של השמאל בגלל תכנית הטלוויזיה .הם יודעים שהם מחרטטים ושהממשלה הזאת לא מסוגלת לעשות כלום חוץ מלדבר
    סגור
  • 3.
    סתומה
    אופירע 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה את עלובה אופיר.חלאת השידורים
    סגור
  • 2.
    אופירה בלי הבעל שלח את בקושי פח (ל"ת)
    איציק 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מפגרת
    סתומה 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מטומטמת
    סגור