טלוויזיה

אופירה וברקוביץ' פגשו את גאידמק והותקפו: "אוהדים חנפנים"

אופירה וברקו פגשו את בעלי בית"ר ירושלים לשעבר, שבמקרה היה גם זה שהעניק להם את תוכניתם הראשונה ברדיו. השניים הותקפו: "אחד הראיונות המקרטעים והמגוחכים שנראו על המסך לאחרונה"
מערכת ice | 
אופירה וברקוביץ עם גאידמק (צילום קשת 12)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אירחו שלשום (שישי) בריאיון נדיר את איש העסקים ארקדי גאידמק, לשעבר הבעלים של בית"ר ירושלים. הריאיון נפתח ע"י אופירה באנגלית, וברקוביץ' אמר לגאידמק בצחוק: "אתה מדבר יותר טוב עברית מאשר אני אנגלית", ובהמשך דיבר איתו גם באנגלית.
הריאיון נפתח בשיח על המלחמה באוקראינה, ואופירה שאלה את גאידמק מה דעתו על פוטין, ואיש העסקים ענה בלי למצמץ: "מנצח התזמורת. הוא איש טוב. בן אדם של יציבות ושגשוג". אופירה שאלה "מה דעתך על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, הרי נהרגים שם אזרחים?" וגאידמק ענה: "מלחמה זה תמיד נורא". ברקוביץ' התעקש ואמר כי נהרגים ילדים ונשים חפים מפשע, וגאידמק סתם את הגולל: "זה סכסוך עמוק, אי אפשר לסכם אותו בכמה מילים." לפני כן, אופירה גם לא שכחה להודות לגאידמק על שפתח בפניה את הדלת לשידור ברדיו, כאשר היה בעלים של תחנה אזורית.
 
צמד המגישים זכה לביקורת נוקבת ממבקרת הטלוויזיה יסמין לוי ב-'הארץ', שכתבה: "במקום להישמע כמו מנחים בתוכנית אקטואליה הם התנהלו מולו אתמול כמו צמד גרופיז שחייבים לו טובה. זה היה אחד הראיונות המקרטעים והמגוחכים שנראו על המסך לאחרונה — בו גאידמק, ברקוביץ' ואסייג נשמעו כמו תיירים בארץ זרה שבקושי צלחו ביחד משפט אחד ברור לשמיעה."
 
לוי המשיכה: "שני המנחים הישירים, שאיפוק אינו התכונה המאפיינת אותם, טופפו סביבו כמו בלרינה רוסיה ב"אגם הברבורים" ולא ניסו אפילו להקשות עליו — כפי שעשה ברקוביץ' בצורה מבריקה מול אתי כרייף לא מזמן. שיר הלל למנהיג רצחני היה אמור להעיר את ברקוביץ' האסרטיבי, הידוע כמי שלא מרפה, אבל אהדתם השקופה לגאידמק גרמה להם לוותר."

כזכור, לפני כשבועיים ארקדי גאידמק הגיש תלונה ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב נגד שלושה אנשי עסקים בטענה שעקצו אותו בסכומים של מאות מיליוני דולרים. על פי הדיווח של ברהנו טגניה ב-N12, סנגורו עו"ד ניר יסלוביץ הגיש כתב תלונה נגד שני אנשי עסקים ישראלים ועוד אשת עסקים עם אזרחות זרה בטענה לעקיצה. לדבריו "החשודים לא בחלו בשום אמצעי על מנת להונות את גאידמק". עוד דווח כי המשטרה צפויה לזמן את גאידמק לעדות לנוכח היקף התלונה והסכומים שנמסרו. האירועים שגאידמק התלונן עליהם בני יותר מעשור, בתקופה שבה הסתבך עם הרשויות באירופה. אז אנשי העסקים לכאורה ניצלו את מעמדם ואת האמן שנתן בהם בכדי לזייף ולהציג מצג שווא ולהערים עליו ובכך גנבו סכומי עתק של מאות מיליוני דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה