ויראלי

פתחי התנצל בפני ברקוביץ', וזה הבונוס שבחר לתת בנוסף

איש התקשורת שחייב להתנצל בפני כדורגלן העבר על האמירות בעבר, כתב: "באוקטובר 2020 פרסמתי ציוץ חריף נגד ברקו. הדברים נכתבו בכעס. ברקו נפגע מכך, ואני מבקש ממנו סליחה", והפתיע כשהבטיח ארוחה מפנקת ולא לברקוביץ'
מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ נועם פתחי (צילום מסך)
אחרי שקיבל פסק דין נוח ביותר במסגרת פשרה לתביעה נגדו מצד כדורגלן העבר והמגיש אייל ברקוביץ', נועם פתחי שלא הצטרך לשלם פיצוי כספי, פרסם את ההתנצלות שהתבקש לפרסם על הדברים שבהם תקף את ברקוביץ' בעבר.
פתחי כתב: "באוקטובר 2020 פרסמתי ציוץ חריף נגד ברקו. הדברים נכתבו בכעס. ברקו נפגע מכך, ואני מבקש ממנו סליחה. מבחינתי הסיפור סגור, חוץ מעניין חשוב אחד: בדיון הראשון לפני כמה חודשים, הציע השופט שכפשרה אני וברקו נסגור את הסיפור בארוחה לקבוצת נערים בסיכון , אני הסכמתי כבר אז לסגור את הסיפור".
 
עוד הוסיף: "למרות זאת לא הצלחנו להסכים על זה... החלטתי היום על דעת עצמי, שהנערים והנערות בכל זאת ירוויחו מכך, ובכל זאת לתרום לקהילה, ולהרים ארוחה כזו, פלוס הפתעות, ושם נחגוג להם כמו שצריך".
 
כזכור, עו"ד זיו מאור שייצג את פתחי מסר: "מי שמנסה לסתום לאחרים את הפה בתביעות הפחדה של מאות אלפי שקלים, בית המשפט לא יעזור לו", פתחי עצמו כתב: "0 שקלים חדשים, תודה לזיו מאור".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שמענו פתחי, יותר חזק
    נותן באבו אבוה 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתצי נותן פרשנות חדשה למושג מתן בסתר
    סגור
  • 1.
    המתנצל הוא לעולם המפסיד. ברקו 1 : פתחי 0.
    סול 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ברקו קיפל את פתחי ואפילו בקלות. הוא העביר את הביביסט דרך ארוכה... מ"הלוואי שיתבע אותי" - עד להתנצלות משפילה מול כל העולם. כיף לראות אותך מובס, פתחי. מישהו אמר פעם: פה גדול, ^$* קטן.
    סגור