טלוויזיה

רסקין, אופירה וברקוביץ' יודעים? זה מה שיקרה לאולפן שלהם

אולפני הרצליה נכנסים לתחום חדש: יציעו לעסקים ולחברות שידורים ואירועים וירטואליים ברמה ובאיכות של שידורי פריים טיים המשדרים יוצעו באמצעות שת"פ עם Zigdon Enterprises המתמחה בשידורי אונליין לעסקים
מערכת ice |  7
אופירה וברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
שידורים עסקיים ברמת משדרי פריים טיים: אולפני הרצליה, הבית של לא מעט תכניות בקשת 12 כמו אופירה וברקוביץ', חדשות הבוקר עם ניב רסקין, ארץ נהדרת ועוד, יחד עם Zigdon Enterprises יציעו את  החוויה האיכותית המוכרת מערוצי הטלוויזיה בכלים חדשים המיועדים לאירועי אונליין במגזר העסקי.
הכוונה של אולפני הרצליה היא להחליף "אירועי זום רגילים" שהפכו מפרוץ מגיפת הקורונה ל"מדורת השבט" המרכזית של החברות המסחריות, למכונה מתוחכמת המאפשרת קיום כנסי פרימיום עשירים לאורך כל השנה: כינוסי עובדים, כינוסי לקוחות, השקת מוצרים, כנסי שותפים, כנסי משקיעים ועוד- במיומנות ומקצוענות של שידורי ברודקאסט.
 
המהלך מגיע בעקבות מצוקה גוברת והולכת של חברות הייטק, ארגונים וחברות ציבוריות אשר בתקופת הקורונה, ובמיוחד במהלך הסגרים, ביקשו לקיים כנסים וירטואליים, אולם אלו לא התאפשרו בגלל בעיות טכנולוגיות ובשל כך נגרמו להם לנזקים כלכליים כבדים. עם הזמן וההבנה שהמגיפה אינה דבר חולף, התגבר הרצון להעביר את החוויה שהייתה בכנסים הפיזיים, רבי-המשמעות לחברות אלה, לשידורים הווירטואליים באיכויות של פריים-טיים.
יואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה: "היכולת הזו, לחבר מאות ואלפי אנשים מכל רחבי הגלובוס במקום וירטואלי אחד הוא צורך שלא ייעלם גם אם השמיים ייפתחו ויהיה ניתן לנוע בחופשיות. התקופה הולידה שוק חדש והרגלי עבודה חדשים להם אנחנו יודעים לתת מענה. כנסים בלייב הם חלק מהפרקטיקה שתלווה אותנו תמיד, ואנו גאים להוביל את התעשייה הזו יחד עם Zigdon ברמה העולמית".
עומר זיגדון, מנכ"ל Zigdon Enterprises: "אנחנו שמחים לחבור לגוף האייקוני, אולפני הרצליה, ולהמשיך לתת ללקוחותינו את איכות ההפקה, השידור והחדשנות עמם יוכלו למקסם את האירועים אותם הם רוצים לקיים. אני סמוך ובטוח שהחיבור הזה מייצר רף חדש של אירועי אונליין ברמה אחרת לגמרי ממה שהורגלנו עד היום בארץ ובעולם."
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שר
    אלי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה סייג = לבושה גדולה לעם ישראל. אופירה סייג בושה לנשים בארץ. אופירה סייג .את מגינה על אייל . ומה עם אסי עזר.אין אגנה אין מילה טובה. אופירה סייג.גם משה אביגי מצפה למילה טובה או הגנה . אופירה סייג.גם אוטובוסים גל מצפה למילה טובה או הגנה . אופירה סייג תוכנת שלך פח השפה. את בושה לנשים בראץ
    סגור
  • 6.
    אופירע והשני 2 פחי אשפה שמסיתים ללא רחם נגד נתניהו והימ (ל"ת)
    לכו 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    אופירה וברקוביץ
    נחום 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לאופירה וברקוביץ בעזרתם ובעזרת עוד אנשים ‏הצילו את המדינה , מאחל לה ולברקו עוד שנים רבות ,
    סגור
  • 4.
    תעיפו אותם !נמרסתם אתם הורסים לאנשים את החיים די !
    בן מרדכי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ים של צופים לא יכולים לצפות בזבל הזה יותר ,בדקתי בכל בתי המרקחת אין תרופה לגועל הזה !
    סגור
  • 3.
    מי עדיין צופה בפטפטנים והצרחנים כמו טיסת השוקולד
    לא אופירה ולא ברקו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה מה אנשים יראו בשני הרדודים את מירב מיכאלי עם מעשי הגבורה והיושר על שנטשה את עמיר פרץ ובעיני אופירה וברקו היא הלכה ועמדה על דעתה כהבטחת הבחירות ובצדק אבלללללל שיקלי מאותה הסיבה שמירב עזבה את עמיר כך שיקלי בגלל הבטחת הבחירות עזב את בנט ושות, נחשב כבוגד בעיני אופירה וברקט ועכשו אופירה וברקו מה נכון ומה לא בעיני שני הפורשים שיקלי ומירב או שאתם סתם קיבלתם תוכנית ושם אתם בגודל עליבותכם
    סגור
  • 2.
    אפירע אישה בלתי ניסבלת
    לירון 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא רואה שום תכנית שלה. היא צעקנית וולגרית ועושה הכל להראות שהיא הכי. אבל רוב העם לא סובח אותה
    סגור
  • 1.
    אופירע
    יוספה 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זוג רדוד שלא צופה בו. צעקות ותת תרבות הקשבה. איכסה לצופה למרואיין האורח.
    סגור