משפט

ארקדי גאידמק במסע הציד בישראל: גנבו ממני מיליונים

הבעלים של בית"ר ירושלים לשעבר, איש העסקים הבינלאומי הגיש תלונה במשטרה נגד שלושה אנשי עסקים ישראלים שלדבריו הונו אותו בסכומי עתק של מאות מיליוני דולרים
מערכת ice |  2
ארקדי גאידמק (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ארקדי גאידמק, הבעלים השנוי במחלוקת של בית"ר ירושלים לשעבר, הגיש היום (שלישי) תלונה ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב נגד שלושה אנשי עסקים בטענה שעקצו אותו בסכומים של מאות מיליוני דולרים. 
על פי הדיווח של ברהנו טגניה ב-N12, איש העסקים ינחת הלילה בישראל, סנגורו עו"ד ניר יסלוביץ הגיש כתב תלונה נגד שני אנשי עסקים ישראלים ועוד אשת עסקים עם אזרחות זרה בטענה לעקיצה. לדבריו "החשודים לא בחלו בשום אמצעי על מנת להונות את גאידמק". עוד דווח כי המשטרה צפויה לזמן את גאידמק לעדות לנוכח היקף התלונה והסכומים שנמסרו. 
 
האירועים שגאידמק התלונן עליהם בני יותר מעשור, בתקופה שבה הסתבך עם הרשויות באירופה. אז אנשי העסקים לכאורה ניצלו את מעמדם ואת האמן שנתן בהם בכדי לזייף ולהציג מצג שווא ולהערים עליו ובכך גנבו סכומי עתק של מאות מיליוני דולרים. 
כפי שדווח, גאידמק מבקש מהמשטרה לחקור את אנשי העסקים ולמצות איתם את הדין. עו"ד יסלוביץ מסר ל-N12: "בכוונת מר גאידמק למצות את כל ההליכים החוקיים העומדים לרשותו, לרבות בפן הפלילי, כדי שימוצה מלוא חומרת הדין נגד כל מי שלטענתו גזלו לכאורה את כספו, בדרכי עורמה והונאה. אני סמוך ובטוח שמשטרת ישראל תחקור עד תום את התלונה שהוגשה על ידי מרשי, ותפעל למיצוי הדין כנגד החשודים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאידמק וה"עוקץ"
    אחד מהעם 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידוע שבעלי חברת וילי-פוד רימו את גאידמק ואני מאחל לו שיצליח להפליל את שני האחים העבריינים בעלי החברה בהווה !!
    סגור
  • 1.
    ולמה חיכה עשור? ולמה זה מתפרסם?
    בבה בובה 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עבר הרבה זמן, וגם מתפרסם כדי שהחשודים לכאורה יצליחו להשמיד ראיות מפלילות? מה הטעם? אגבלמה לא תביעה אזרחית?המשטרה לא תחזיר לו דולר. היא אמונה על ענישה פלילית לא פיצוי כספי למתלונן
    סגור