תקשורת ומדיה

שלא תיבהלו: זה היישוב בו תופעל מחר אזעקה

מחר בשעה 10:05 תופעל התרעה במרחב המועצה המקומית להבים על מנת לתרגל את הנחיות ההתנהגות בעת ירי רקטות וטילים. ההתרעה תישמע בצופרים באמצעות אזעקה עולה ויורדת 

מערכת ice | 
צבע אדום עזה (צילום יונתן זינדל עטיה מוחמד פלאש 90)

דובר צה"ל הודיע כי מחר (חמישי) בשעה 10:05 תופעל התרעה במרחב המועצה המקומית להבים על מנת לתרגל את הנחיות ההתנהגות בעת ירי רקטות וטילים. ההתרעה תישמע בצופרים באמצעות אזעקה עולה ויורדת ותתקבל התרעה ביישומון פיקוד העורף. במקרה של תרחיש אמת, תופעל התרעה נוספת וידווח על אירוע אמת ביישומון פיקוד העורף.

התרגיל שהתקיים מחר מצטרף להכנות שמקיים פיקוד העורף מעת לעת, כאשר בשבוע שעבר במסגרת תרגיל המסכם את שבוע המוכנות לחירום המשותף למועצה האזורית חוף כרמל ולפיקוד העורף, הופעלו התרעות גם ביישובי המועצה האזורית חוף הכרמל על מנת לתרגל את הנחיות ההתנהגות בעת ירי רקטות וטילים.


לפי ההנחיות במקרה של אזעקת אמת, יש להישאר במרחב המוגן 10 דקות כדי להתגונן ממטח רקטות ומשברי יירוט., אין להתקהל באזור אירוע, שכן ההתקהלות מסוכנת עקב חשש לירי נוסף.


כמו כן, במקרה של שהייה במבנה בבנייה קלה ללא גישה למרחב מוגן בזמן - יש לצאת מהמבנה, לשכב על הרצפה ולהגן על הראש באמצעות הידיים. בנוסף,  יש להתעדכן בהודעות המופצות באמצעי התקשורת והמתינו להנחיות נוספות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה