תקשורת ומדיה

יעקב ברדוגו מפתיע עם ביקורת לימין: "מאבד כיוון"

העיתונאי ומגיש ערוץ 14 לא רגוע בכלל לקראת הבחירות הקרובות ותולה את אי היציבות של הימין בעימות בין סמוטריץ' לבן גביר: "דרוש פה מבוגר אחראי שימנע אסון אלקטורלי ויכניס מעט נחת ואולי גם תבונה בסמוטריץ' ובבן גביר
מערכת ice |  1
יעקב ברדוגו (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש 90)
יעקב ברדוגו ידוע כעיתונאי שנוטה לתמוך ולצדד בצד הימני של המפה הפוליטית. ככזה, הוא גם יודע לזהות כשלים ולא חוסך בביקורת כאשר לפרשנותו הדברים אינם מתנהלים כמו שצריך. שלושה חודשים לפני הבחירות שבפתח, מגיש ערוץ 14 בטוח שהימין "מאבד כיוון", כך כתב בטור ל'ישראל היום' שפורסם היום (שישי). 
בטור התייחס ברדוגו לאי היציבות בכל מה שהוא מכנה כ"גוש הרק-לא-ביבי" ו"השמאל-מרכז האנטי-נתניהו" שנראה, לטענתו של העיתונאי כ"מסוכסך מתמיד". בהמשך, הוא הסביר מדוע "חל מהפך" בקמפיין, מה שנובע לדבריו מה"קרב המשונה" שמנהלים ביניהם ראשי הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. 
בטור נכתב: "השבוע כינס בן גביר מסיבת עיתונאים שכוונה נגד סמוטריץ', אך טענותיו לא עמומות. סמוטריץ' מצידו התראיין כנגד בן גביר מבלי להצליח להסביר מה בדיוק הבעיה. השניים, ויתר מנהיגי הגוש, מסכימים כי דרוש פה מבוגר אחראי שימנע אסון אלקטורלי ויכניס מעט נחת ואולי גם תבונה בסמוטריץ' ובבן גביר".
עוד הוסיף: "ובינתיים, במחנה השמאל דווקא נרשמים חיבורים. גנץ וסער התחברו השבוע והודיעו על כך לציבור בהצהרה ללא שאלות עיתונאים. הרבה צמר גפן מתוק ואוורירי נשפך בהצהרה הזו, אך מאחוריה עומד האינטרס לנסות לאיים על יאיר לפיד כדי לשמוט ממנו את הלגיטימציה כמנהיג הגוש, ובדרך להעביר את קולות הימין הרך שאינו מחבב את נתניהו לגוש השמאל ולמנוע אובדן קולות. בל נטעה: סער לא חושב לפתע שגנץ הוא המועמד המתאים לראשות הממשלה. רק בימים שקדמו להודעת האיחוד הכחיש שרעיון כזה עומד על הפרק או שמתקיימים מגעים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי איזו אי-יציבות במחנה נגד נתניהו אם יש חיבורים
    גל 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואצל הציונות הדתית דווקא יש סכסוכים פנימיים.
    סגור