תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מרגשת: "סיטואציה מוזרה, אין לי מילים"

יעאל אודם התפנתה להודות לצוות הרפואי שטיפל בה ובבתה החדשה: "יש ילדים שההורים שלהם לא מגיעים להחזיק אותם. אמהות בדכאון אחרי לידה, כאלה שנבהלות מהצינורות והחוטים ולא מסוגלות להסתכל. יש כאלה שנוטשים לגמרי ויש גם מפונקים שפשוט מחכים שיתקשרו כשהילד יכול לצאת הביתה"
מערכת ice |  6
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
לאחר שהשתחררה רשמית מהפגיה ובתה החדשה רובי בריאה ושלמה, העיתונאית הוותיקה של חדשות 12 יעל אודם התפנה להודות לכל הצוות הרפואי שליווה אותה מההתחלה הקשה ועד לשחרור המיוחל.
אודם כתבה: "השאלה הראשונה כשנכנסים לפגיה היא מתי משתחררים הביתה אבל כשמבשרים להורים שזהו, יש תאריך שיחרור, פתאום הם רוצים להשאר. יש משהו במקום הזה שהוא קצת ממכר, זו לא רק הכורסא הנשכבת או המיזוג הנכון, אלה האנשים, זאת אומרת הנשים- האחיות".
 
עוד הוסיפה: "הן יודעות מה כל ילד אוהב, איזו פטמה של בקבוק ובאיזו תנוחה הוא ישן הכי טוב, הן מצליחות להכניס צינורות דקים ומזרקים בלי שהתינוקות בוכים. זו בעצם סיטואציה מאד מוזרה שבה הן יודעות יותר טוב מאמא ויותר טוב מאבא מה עושים עם הילד שלהם שהגיע מוקדם מדי לעולם. עד כאן החלק הקל. כאילו קל. יש גם צד קשה יותר".
אודם המשיכה: "יש ילדים שההורים שלהם לא מגיעים להחזיק אותם. אמהות בדכאון אחרי לידה, כאלה שנבהלות מהצינורות והחוטים ולא מסוגלות להסתכל. יש כאלה שנוטשים לגמרי ויש גם מפונקים שפשוט מחכים שיתקשרו כשהילד יכול לצאת הביתה".
 
לסיום כתבה: "חודש אנחנו כאן, מקשיבים לקולות של משפחות אחרות מעבר לוילון ולא נתקלנו בגרם של שיפוטיות. הן מכילות את הכל ואת כולם. מאפשרות לכאוב, לבכות, לקטר, עוטפות את ההורים שמגיעים מכל העדות, התרבויות והעמים,  הדם של כולם הוא אדום, החלב של כולן לבן והדמעות שקופות. אין לנו מילים להודות לצוות הפגיה של הלל יפה, הנעמתן את זמננו מאד מאד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רובי אודם
    יקב 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובי היא אבן טובה ובעברית אודם. רובי אודם שם מקסים!
    סגור
  • 5.
    יעל
    יקב 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל יקרה! את קסם ממש אודם!! אבן מאבניי החושן. רובי שם נפלא שהיא אבן טובה. שפע נחת, בריאות ושובל של שמחה.
    סגור
  • 4.
    הצוות הרפואי בבתי החולים
    הציוני 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכיתי במדך כמה שנין לעבוד עם צוותים רפואים בהרבה בתי חולים- זו זכות ענקית שוענקה לי ועד היום אני זוכר את הטוב הנפלא המקצועי והאנושי שאנשים אלו עושים ומלמדעם את הסטודנטים הצעירים של הרפואה. תודה לאל שזכינו באהשין כאלה בבתי החולים!!!
    סגור
  • 3.
    איזה כותבת מקסימה. מחמם את הלב
    לאה 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סוף סוף להודות בטוב , לראות פינות מוארות בחברה שלנו. עם כל הקושי של החוויה שהיא מתארת .
    סגור
  • 2.
    קשקשנית ןטיפשה
    סלע 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 9
    יש כאלה ויש כאלה? ההורים הם העיקר בחיי התינוק ולא הצוות הרפואי. לא להאמין שאחרי שאדם עובר משבר וזוכה להצצה רגעית מי באמת מנהל את העולם, חוזר בטפשותו להלל את המערכת. מי שמלכלך על ההורים יגלה נסיונות לא נעימים בהמשך הדרך. הרופאים הם ממש לא אלו במצילים את המצב. ואנחנו מדברחם מנסיון. דיי לדבר דברים רעילים. חושבת שמבלת כבוד, מפסידה את כל השפע שמגיע מלמעלה.
    סגור
  • 1.
    כתבת ערוץ 2
    רות 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בעזרת ה' הכל יהיה בסדר, לא צריך לפרסם יותר מדי, יש לתת לזמן לעשות את שלו
    סגור