תקשורת ומדיה

גיא לרר מתפוצץ: "יבואן גדול סוגר דיל עם הרשת"

גיא לרר מגיש הצינור הגיב לדבריו של נשיא לשכות המסחר בראיון ל-103FM: "תיאטרון אשליות ענק של אוריאל לין שהוא יחצן של החברות"
מערכת ice |  8
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מחאת הטונה עולה שלב: אתמול (שלישי) קרא יו"ר ההסתדרות לחרם צרכנים על החברות שהצהירו כי יעלו מחירים. הבוקר גולן וגיא שוחחו עם אוריאל לין נשיא איגוד המסחר שטען כי חרם צרכנים הוא מסוכן, דבריו זכו להתייחסות מצד מגיש 'הצינור' ברשת 13 גיא. לרר.
‏תחילה, עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, יצא כאמור ב-103fm נגד קריאתו של יו"ר ההסתדרות לחרם על דיפלומט, שסטוביץ וקימברלי קלארק: "קריאה לחרם זה דבר מסוכן מאין כמוהו, זה מתחיל במוצרים ויעבור גם לבני אדם. מה אתה באמת עושה כארגון כדי להוריד את יוקר המחיה?". ‎
על דבריו של לין הגיב לרר בצורה עוקצנית במיוחד כשאמר בראיון: "ליבי ליבי על החבורת הענקיות האלה, מה הם רצו לעשות? הם רצו להרוויח בצניעות והעלו להם ושתו להם?", אמר בהתרסה.
 
המשיך ותקף, "זה תיאטרון אשליות ענק של אוראיל לין שהוא יחצן של החברות האלה. לוקח שקרים שפיזרו פה בשנות השמונים, וכל תיעוד כזה היה בשביל שנקבל את המצב. הוא מדבר על בחירה חופשית, איזה שטויות".
עוד הוסיף: "כל מה שאתה רואה מול העיניים שלך זה טונה סטארקיסט, אתה מחפש את המוצר הזול אולי תמצא את המותג הפרטי, יבואן גדול סוגר עניינים עם הרשת, זה מצג שווא של שוק חופשי. חרם על חברות יוביל חרם על אנשים, תגידו לי זו רמת הטיעון?".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    חרם צרכנים
    רון 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל העולם זה הנשק של החברה להיתגונן מפני מחירים מופרזים הגיעה הזמן שלציבור יהיה תרבות של הגנה מפני מחירים מופרזים חרם חייב להיות, ושהחברות הגדולות יאבדו את המונופול שיש להם...זה שוק חופשי!!!!
    סגור
  • 6.
    אוריאל אסולין,
    גדי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוביסט אסולין תמיד היה בצד של השמנים,עוד היותו חבר כנסת היה שיך לליברלים,שהם לא תומכי השכבות החלשות,והוא יצור רוקאי והיה צריך להיות יותר קשוב כי הוריו לא רוו נחת באיזור מושבם בצפון הארץ,אז משם ועד להיות לוביסט על חשבון המיסכנים,בושה שיש כמוך אסולין לא ראוי
    סגור
  • 5.
    גיא לרר
    זואי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא תודיע בטלוויזיה איזה מוצר תאם עם הרשתות ולא נקנה. אנחנו פתוחים לחרם על המונופולים החזריים
    סגור
  • 4.
    לין
    אורני 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד איש זקן ועלוב שאיבד מזמן את ההגינות עדיף שתלך גבר לביתך ולא נשמע את הדברים שלך שמחזקים את הדעה שאיבדת את אמון הציבור לא צריך למות בתפקיד אפשר לקום וללכת
    סגור
  • 3.
    מה שכולם לא מבינים :
    שקד 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוביסטים של יבואני הטונה דאגו כאן לחוק האוסר על יבוא קופסאות טונה . הם כביכול הצדיקו סאת בכך שיש להם כאן מפעלים והם מעסיקים עובדים. האמת היא שהם מייבאים את הטונה מבושלת בחביות וכאן הם סוגרים אותה בקופסאות פח. הם דאגו למיסוי מטורף על יבוא קופסאות מוכנות ומנעו תחרות. חברי הכנסת וועדת הכלכלה הופתעו לגלות שאין גידול של דגי טונה בישראל ובעצם מדובר בחוק שהוא אחיזת עיניים הנובעת מתאוות בצע של היבואנים. המחיר יכול לצנוח במחצית אם היבוא יפתח וההגבלות יוסרו.
    סגור
  • הטונה נארזת עם מדבקה בעברית כבר בתאילנד.
    אחד שמבין 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומר למחשבה.
    סגור
  • 2.
    רק חרם
    שוקומן 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רק חרם , כמו אצל החרדים , אם מישהו לא רוקד לפי החליל שלהם הוא מוחרם , ומי שכן עונה על הדרישות שלהם זוכה בגדול
    סגור
  • 1.
    הצרכנים בעמדת חולשה והגדולים מנצלים זאת
    גאי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גיא צודק
    סגור