תקשורת ומדיה

לרר ממשיך לתקוף את דיפלומט: "סחרחורת או בחילה?"

מגיש הצינור לא אהב את התשובה שסיפקה החברה שטענה כי היא לא נותרה עם ברירה אלא להעלות מחירים בגלל שהיצרנים מעלים לה, אך היא הבעלים של סטרארקיסט: "מה הסיבוב עשה לכם יותר?"

מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
המאבק של מנחה 'הצינור' ברשת 13 גיא לרר בחברת הענק דיפלומט לנוכח הדרישה שלה להעלות את המחירים של טונה סטארקיסט, עדיין רחוקה מלהסתיים, כאשר היום לרר הסביר מדוע הטיעון של היבואנית חלש.
"בשולי השוליים של המאבק בנעם וימן בדיפלומט, אנקדוטה קטנטנה, ממש פצפונת", פתח לרר והסביר בקצרה את התשובות שקיבל: "דיפלומט הודיעה שאין לה ברירה אלא להעלות מחירים בגלל שהיצרנים מעלים לה".
 
לרר המשיך וחשף מה עומד מאחורי התשובה: "עד כאן הגיוני. מה שגיליתי רק עכשיו ודיפלומט שכחה להגיד זה שהבעלים של סטארקיסט זה דיפלומט עצמה. מה הסיבוב עשה לכם יותר, סחרחורת או בחילה?".
 
רק היום הצהיר יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "שסטוביץ, דיפלומט וקימברלי - כל חברה שתנצל את עליית המחירים באופן לא פרופורציונאלי נלך לה על הראש. קורא לאזרחים לא לקנות את המוצרים שלהן, יש תחליפים. קורא לוועדים, לפני חגים, נא להקפיד שהמוצרים האלה לא יהיו בחבילות לעובדים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לרר מה הקשר בין מחט לת&ת?
    מומו ויימן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שעליית המחירים ויוקר המחיה פה שערורייתי זה חד משמעי. אבל מה הקשקוש הזה של לרר? דיפלומט אמרו שהיצרן העלה את המחירים. היצרן הוא לא דיפלומט. דיפלומט היא היבואן. והבעלים. אבל לא היא מייצרת אלא מפעלים במזרח הרחוק. כשמחירי הדלק עולים אז יקר יותר לצאת באוניה ולדוג את הטונות באוקיינוסים. וכשמחירי השילוח הימי עולים בגלל פקקי הלוגיסטיקה של הקורונה שהעולם טרם התאושש מהם - אז ברור שמחירו של מוצר מיובא עולה. מה שגיפלומט אומאים נשמע הגיוני על פניו. אבל תתכבד דיפלומט ותקטין את רווחיה המוגזמים ותספוג חלק מההתיקרות, אם בא לה להשאר רלבנטית ותחרותית. יכריע הצרכן.
    סגור
  • 1.
    מה שלא מספרים היצרנים
    לרר לא בכיוון 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברכהן משופרסל חייב להראות תוצאות ומהר היצרנים העלו מחירים כי הם הולכים לשלם לשופרסל התשלום יגרור את כל השחקנים לבקש הנחות . ההנחות כמו תמיד יהיו על חשבון הצרכן והמרוויח הגדול זה הבנקים שיקבלו בזמן את הכסף שלהם כולל ריביות מהרשתות.
    סגור