תקשורת ומדיה

פגיעת רקטה בסמוך למפעל שטראוס; נזק כבד במקום

רקטה נחתה בסמוך למפעל שטראוס, אוטובוס שהיה במקום נפגע ולהקת אנפות גם כן נפגעה כשאנפות רבות מתו כתוצאה מהירי. נזק כבד נגרם לרכוש
מערכת ice |  1
תקיפות צהל ברצועה (צילום פלאש 90/מוחמד עטייה)
מבצע "עלות השחר" יצא לדרכו אתמול (שישי) בשעות הצהריים המאוחרת עם פעולה יזומה של צה"ל נגד בכירים בג'יהאד האיסלמי, מה שגרר להסלמה חמורה בדרום. הג'יהאד החלו לירות מאות טילים לכיוון ישראל, כשאחד מהם נפל בסמוך למפעל שטראוס בשער הנגב. 
הרקטה פגעה בחניית בניין מועצת שער הנגב, ליד המפעל של שטראוס. במזל גדול אין נפגעים, אך אכן יש נזק לרכוש. עוד לפני כן, מספר רב של מטוסים ומזל"טים תקפו ברצועה בניסיון למנוע את הירי.
 
להקת אנפות נפגעה כתוצאה מהפגיעה הישירה של הרקטה בשער הנגב בסמוך למפעל של שטראוס, ואנפות רבות מתו. אוטובוס שחנה בסמוך נפגע וזכוכיות התנפצו. במקביל, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו על שישה הרוגים לפחות וכמה פצועים בצפון הרצועה בעקבות תקיפת צה"ל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה
    סגור