תקשורת ומדיה

צל של אמת בניו-יורק טיימס: האמריקאים נכנסים לפרשת תאיר ראדה?

פרשת תאיר ראדה והמשפט החוזר ש רומן זדורוב מקבלת כתבת סיקור מיוחדת בניו-יורק טיימס. צפו בפרסום של העיתון
מערכת ice | 
זדורוב (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
פרשת תאיר ראדה עוד ממשיכה להסעיר את המדינה במשפט החוזר שנערך לחשוד רומן זדורוב. חלק מהתנועה הציבורית ומהדיון המחודש הגיעו בעקבות הסדרה "צל של אמת", בה סברו כי זדורוב נקי מאשמה וכי החשודה האמיתית היא א"ק - אולה קרבצ'נקו.
כעת שלושת יוצרי הסדרה - ארי פינס, יותם גנדלמן ומיקה תימור - התראיינו לכתבת מגזין בעיתון "הניו-יורק טיימס", וסיפרו לכתבת רות מרגלית מה הניע אותם לחקור את הפרשה לעומקה, וכיצד הגיעו למסקנות אודות החשודים ברצח. 
 
תמונת הכתבה עלתה לחשבון האינסטגרם של העיתון, ובצדה נכתב בפירוט על "המקרה של תאיר ראדה, נערה בת 13 שנמצאה כשגרונה משוסף בתא שירותים בחטיבת הביניים שלה, ריתק את ישראל כמעט מרגע שנרצחה בשנת 2006. הרצח התרחש לאור יום בקצרין, עיירת צפונית מנומנמת."
 
 
נזכיר כי ההתפתחות האחרונה במשפט החוזר התרחשה לפני כשלושה שבועות כאשר המכון הלאומי לרפואה משפטית התבקש לבדוק דגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז״ל. תוצאות הבדיקה העידו כאשר מדגימת שערה שנמצאה בזירה עולה כי היא תואמת לבן זוגה של אולה קרבצ'נקו (א"ק) - אדיר חבאני (א"ח).
השערה שנבדקה נלקחה מאותו אזור בגופה של ראדה ז"ל שממנו נלקחה השיערה הקודמת שבה הייתה התאמה לחבני. על פי דרישת ההגנה לבדיקה של יותר שיערות, ובעקבות החלטת השופטים במשפט החוזר, השיערות נשלחו לבדיקה בארה"ב, זאת כמובן במימון המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה