תקשורת ומדיה

רני רהב תוקף בזעם: "כמה טיפשים אפשר להיות?"

3 נפילות של פצצת מרגמה זוהו באיזור מעבר ארז, מעבר הגבול בצפון רצועת עזה. רני רהב שיתף את הדיווח והביע את דעתו במילים מלבבות
מערכת ice | 
מבצע עלות השחר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשעות האחרונות לפני הפסקת האש, על פי דיווח של משרד הביטחון, שלוש נפילות של פצצות מרגמה זוהו לפני שעה קלה במעבר ארז של רשות המעברים במשרד הביטחון. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לגג הטרמינל ורסיסים נפלו לתוך אולם הכניסה מרצועת עזה, שדרכו עוברים בשגרה אלפי פועלים פלסטינים לעבודה בישראל. מעבר ארז סגור לאור המבצע ובכך נמנעה פגיעה רחבה יותר.
מעבר ארז הוא הגבול הצפוני בין ישראל לרצועת עזה ומשמש גם כשער הכניסה ויציאה ממנה ואליה, כולל פועלים פלסטיניים רבים אשר עוברים לישראל מדי יום. בשבוע שעבר החלה משפחתו של הדר גולדין, החייל שגופותו עדיין נמצאת בראשות חמאס, בצעדה יחד עם מאות מלווים אל עבר מחסום ארז, במטרה לעורר את מקבלי ההחלטות להחזרת בנם.
 
היחצ"ן המוכר רני רהב שיתף את הדיווח על המרגמות במחסום ארז וכתב "כמה טיפשים אנשים יכולים להיות?". שיתוף זה מצטרף לשורה של התבטאויות בולטות סוערות של רהב בנושאים פוליטיים. בשבוע שעבר כתב על עופר כסיף "הגיע הזמן שהאיש הרע הזה ישלם" ועל האיומים שהופנו למשפחת לפיד כתב "ימח שמכם, לא הספיק לכם ראש ממשלה אחד?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה