תקשורת ומדיה

הצל בהאשמות חמורות: "יהודים נרצחו, זה פיגוע התאבדות"

הצל הגיב על תאונת הדרכים הקשה בה נהרגו שני אנשים הלילה וטען: "זאת לא תאונה, זה פיגוע לכל דבר ועניין. רוב המקרים האחרונים שיהודים נרצחו בתאונות זה בגלל נהג "צעיר". וברור שזה לאומני. הם מזלזלים בחיים שלנו, מזלזלים בחוקים שלנו ובכבישים שלנו וזאת התוצאה. לא תאונה פיגוע!"
מערכת ice | 
יואב אליאסי - הצל (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
הקטל בדרכים ממשיך לגבות קרבנות וגם הלילה (בין רביעי לחמישי) אירעו שתי תאונות קטלניות בהן נהרגו שלושה אנשים. באחת מהתאונות שהתחרשה בכביש 5, אחד ההרוגים היה בחור ערבי, שנסע ברכב גנוב, פגע במכונית ליד מחלף אורנית, הסתובב והחל לנסוע בפראות נגד כיוון התנועה. במשטרה הדגישו כי איש לא רדף אחר הנהג, וכעבור זמן קצר הוא התנגש חזיתית בנהג שהגיע מהכיוון הנגדי.
הצל (יואב אליאסי) לא נשאר חייב וטען בחשבון האינסטגרם שלו עם פוסט שהעלה: "זאת לא תאונה, זה לא הקטל בכבישים, זאת לא נהיגה לא זהירה, זה פיגוע לכל דבר ועניין. נכון, אין כאן סכין, אקדח או מטען, אבל כשערבי גנב רכב באריאל ומחליט לנסוע ככה סתם בלי מרדף ובלי כלום נגד הכיוון על כביש 5 במהירות ונכנס חזיתית בנהג יהודי שהגיע ממול בלי שיש לו אופציה לאן לברוח והורג אותו במקום, זה פיגוע התאבדות נקודה".
 
הצל הוסיף: "זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה. רוב המקרים האחרונים שיהודים נרצחו בתאונות זה בגלל נהג "צעיר". וברור שזה לאומני. הם מזלזלים בחיים שלנו, מזלזלים בחוקים שלנו ובכבישים שלנו וזאת התוצאה. לא תאונה פיגוע!".
כזכור, לאחרונה נהרגו שני בכירים בתאגיד איי.סי.אל (ICL) של איש העסקים עידן עופר. ענת טל-קטלב, 49, ששימשה כנשיאת מוצרים תעשייתיים, הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים. ניצן משה, 50, ששימש כסמנכ"ל בכיר לתפעול, הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. רכב בו נהג בדוואי נכנס בהם חזיתית אחרי שנסע ללא רישיון ונגד כיוון התנועה והרג אותם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה