רכב

לילה קטלני בדרכים: שלושה הרוגים בתאונות דרכים ברבע שעה

הקטל בכבישים נמשך: בתאונת דרכים קשה נהרגו שני בני אדם בכביש 5. עם פי החשד,  אחד ההרוגים נסע ברכב גנוב, פגע במכונית ליד מחלף אורנית, הסתובב והחל לנסוע בפראות נגד כיוון התנועה. רבע שעה לאחר מכן, רוכב האופנוע מוחמד חמארשה (25) נהרג בהתנגשות עם אופנוע ומכונית בכביש 65
מערכת ice | 
תאונת דרכים (צילום כבאות יהודה ושומרון)
הקטל בכבישים ממשיך לגבות קרבנות והלילה (בין רביעי לחמישי) שלושה אנשים נהרגו. שניים מההרוגים בתאונה בין שתי מכוניות בכביש 5, בין מחסום חוצה שומרון לכיוון מחלף שער שומרון, ורוכב אופנוע נהרג בתאונה נוספת בוואדי ערה.
צוותי כיבוי אש קיבלו קריאה במהלך הלילה לכביש 5 וחילצו את הנהגים מהמכוניות, שאחת מהן עלתה באש. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם של השניים במקום. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, ומסרו כי מבדיקה ראשונית, אחד ההרוגים נסע ברכב גנוב, פגע במכונית ליד מחלף אורנית, הסתובב והחל לנסוע בפראות נגד כיוון התנועה. במשטרה הדגישו כי איש לא רדף אחר הנהג, וכעבור זמן קצר הוא התנגש חזיתית בנהג שהגיע מהכיוון הנגדי.
 
פחות מרבע שעה לאחר מכן, רוכב האופנוע מוחמד חמארשה (25) נהרג בהתנגשות עם אופנוע ומכונית בכביש 65, סמוך לכפר קרע. פרמדיקים ממד"א קבעו את מותו בזירה ופינו שני פצועים כבני 20 לבית החולים הלל יפה בחדרה כשמצבם הוגדר בינוני. רוכב אופנוע נוסף נפצע גם הוא באורח בינוני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה