תקשורת ומדיה

אברי גלעד מזועזע: "משהו השתבש, החשוד המיידי הוא המסך"

המגיש של רשת 13 זועם על הסובבים: "מוצא עצמי מתגעגע לשנות ה 80 של פעם. למשהו שבצעירותי אף פעם לא הייתי טוב בו במיוחד  ולא החשבתי בכלל, להיות סתם נחמד. כנראה שהכלל הפשוט הזה, שערכו של משהו מתגלה רק כשהוא נעלם, פועל גם פה"
 
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בפוסט שמסתובב בפייסבוק, אברי גלעד, מגיש תכנית הבוקר ביום שישי של רשת 13, מזועזע מהקשר הבין אישי בין אנשים בימים אלה, כאשר לדבריו הסובבים הפכו לאפתיים ולא מגיבים אפילו למחוות הקטנות.
אברי גלעד כתב: "אני יוצא מהמעלית בעבודה. מולי נכנסת עובדת בחברה. אני אומר לה בוקר טוב. היא מביטה בי, ונכנסת בלי לומר דבר. במכון הכושר אני אומר שלום לגבר שמתאמן לצידי כבר שלוש שנים. הוא משפיל מבט ולא אומר כלום.  אני הולך ברחוב, מולי נער, שכן, עם כלבו.  אני מברך אותו באהלן מחוייך.  כלום. ממשיך ללכת".
 
עוד הוסיף: "עם כל כמה שאני חושב לעיתים שאני אדם בלתי נסבל ובלתי אהוב, אני מבין שזה לא אני. משהו השתבש בתוכנה הבסיסית.  החשוד המיידי הוא המסך. משהו בשיטת קשירת הקשר דרך לייקים ותגוביות מנוון את הדבר הפשוט הזה, של מבט פוגש מבט ואז "שלום שלום".
לסיום כתב: "ואני מוצא עצמי מתגעגע לשנות ה 80 של פעם. למשהו שבצעירותי אף פעם לא הייתי טוב בו במיוחד  ולא החשבתי בכלל, להיות סתם נחמד. כנראה שהכלל הפשוט הזה, שערכו של משהו מתגלה רק כשהוא נעלם, פועל גם פה. לכן מוצא עצמי פתאום מהדר במצוות הקדם שלום לכל אדם,  זה עושה לי טוב, מרגיש משמר עולם שעוד רגע נעלם.  שלום שלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אברי שום דבר לא השתבש - חוץ משאמרת דברים שלא מתאימים לת
    אילה 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכור מה עשו לנעמי שמר - הגיעו עד החרמת שיריה ברדיו - ועוד בלי שום בושה וזאת רק דוגמא
    סגור