תקשורת ומדיה

סמנכ"ל הכספים התאבד בקפיצה ממרפסת הבניין, הכאוס בחברת הענק נמשך

אדם שקפץ אל מותו מדירת קומות במנהטן זוהה על ידי משטרת ניו יורק בתור גוסטבו ארנל. מקור אכיפת חוק אמר שארנל הוא מנהל הכספים הראשי של Bed Bath & Beyond. הם אמרו שהוא מת לאחר שקפץ מהמרפסת בקומה ה-18 של דירתו הגבוהה

מערכת ice |  2
צילום CNN
משטרת ניו יורק אמרה בהצהרה ביום ראשון כי ארנאל, בן 52, נמצא מחוסר הכרה ואינו מגיב מחוץ לגורד השחקים היוקרתי בן 57 הקומות שלו בשכונת טרייבקה בסביבות השעה 12:30 בצהריים. יוֹם שִׁישִׁי. מהמשטרה נמסר כי האיש "נראה סובל מפציעות המעידות מנפילה ממצב מוגבה". EMS הגיבה וקבעה את מותו של האיש, כך מסרה המשטרה.
 
מקור אכיפת החוק אמר ל-CNN ביום ראשון שאשתו של ארנל ראתה אותו קופץ. המקור אמר כי אף שלא נמצא מכתב התאבדות, אין חשד לפלילים.
משטרת ניו יורק מסרה כי משרד הבוחן הרפואי של ניו יורק יקבע את סיבת המוות והחקירה עדיין נמשכת. CNN פנתה למשרד הבוחן הרפואי אך לא קיבלה תשובה מיידית.
Bed Bath & Beyond "עצוב מאוד מההפסד המזעזע הזה", אמר דובר החברה בתגובה למותו של ארנל.
בהצהרה ביום ראשון אמרה היו"ר העצמאי של מועצת המנהלים של Bed Bath & Beyond, הרייט אדלמן, "אני רוצה להביע את תנחומינו הכנים למשפחתו של גוסטבו".
אדלמן הוסיף, "ההתמקדות שלנו היא בתמיכה במשפחתו ובצוות שלו ומחשבותינו איתם בתקופה עצובה וקשה זו. אנא הצטרפו אלינו לכבד את פרטיות המשפחה".
בהצהרה נאמר כי ארנל הצטרף ל- Bed Bath & Beyond Inc. במאי 2020 לאחר קריירה בתחום הפיננסים ב- Avon, Walgreens Boots Alliance ו- Procter & Gamble.
אדלמן אמר שארנאל היה "עזר בהדרכת הארגון לאורך מגיפת הקורונה, שינוי הבסיס הפיננסי של החברה ובניית צוות חזק ומוכשר. הוא גם היה עמית מוערך בקהילה הפיננסית".
CNN דיווחה השבוע כי Bed Bath & Beyond בסערה עמוקה. החברה מנסה לחלץ את עצמה ולהימנע מפשיטת רגל על ​​ידי הצטמקות. הרשת הודיעה ביום רביעי כי היא תפטר כ-20% מעובדי החברה, תסגור כ-150 חנויות ותצמצם כמה ממותגי המוצרים הביתיים שלה. החברה גם אמרה שהיא השיגה מימון של יותר מ-500 מיליון דולר כדי לחזק את המצוקה הפיננסית החולה שלה.
ארנאל הוגדר כנאשם בתביעה ייצוגית שהאשימה אותו, את ריאן כהן ובעלי מניות גדולים אחרים בהשתתפות בתוכנית "משאבה והשלכה" לניפוח מלאכותי של מחיר מניית החברה.
התביעה הוגשה ב-23 באוגוסט לבית המשפט המחוזי של ארצות הברית עבור מחוז קולומביה.
התביעה טוענת כי ארנאל ואחרים השמיעו הצהרות והשמטות מטעות בעת תקשור למשקיעים בנוגע לתוכניות האסטרטגיות של BBBY ולמצבה הפיננסי, ועיכו בגילויים לגבי החזקה ומכירה של מניותיהם.
התביעה גם טוענת שבעלי העניין חלקו מספרי הכנסות מזויפים ותוכניות החברה לסילוק המותג שלה "Buy Buy Baby" כדי לעורר טירוף רכישת מניות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התרגומים המאוסים והמגוחכים האלה... (ל"ת)
    עזיזה 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    תרגום כושל "משאבה והשלכה" צריך להיות "ניפוח והשלכה" (ל"ת)
    שם 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור