תקשורת ומדיה

התחדשות עירונית בפתח תקווה: זו תוכנית הפינוי-בינוי בעיר

חברת שיכון ובינוי נדל''ן מעדכנת כי הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה אישרה להפקדה תכנית התחדשות עירונית בשכונת אחדות בפ''ת הכוללת פינוי-בינוי של מתחם ארגוב אותה מקדמת החברה בשנים האחרונות בשיתוף עם עיריית פתח תקווה

מערכת ice | 
מתחם ארגוב, פתח תקווה (צילום גיא מילוסבסקי)
תכנית מתחם ארגוב משתרעת על שטח של 28 דונם ומציעה התחדשות עירונית לבנייני המתחם הממוקמים בין הרחובות שפרינצק ממזרח, רחוב פינס מצפון, מינץ ממערב ורחוב הנרייטה סולד מדרום.
 
במסגרת התכנית יפונו 10 בנייני שיכונים בבניה ותיקה הכוללים 240 יח''ד לטובת בניית 908 יח''ד המתחלקות בין בניינים רבי קומות ובניינים בני 10 קומות. המתחם ממוקם על מפגש הרחובות הראשיים שפרינצק ופינס אשר תכנית המתאר של פתח תקווה מיועדת לתחבורה ציבורית ועירוב שימושים. בהתאם לכך מציעה התכנית לאורך הרחובות חזית מסחרית בקומת הקרקע של מגרשי המגורים. בנוסף, התכנית מקצה שטחים למגורים, לצרכי ציבור, מבנים, מוסדות ציבוריים ושטחים ציבוריים פתוחים.
יתרה מזו, התכנית שמה דגש על שימורו של גן ארגוב הקיים והעצים סביבו לטובת שהייה ופעילות ולרווחת התושבים בשכונה.
תמיר כהן, מנכ''ל קבוצת שיכון ובינו :''אנחנו גאים להוביל התחדשות עירונית גם בעיר פתח תקווה ולהביא בשורה של שכונה נוספת המבוססת על ערכי עירוניות קיימות וחזון של עיר חדשנית וחכמה כמו שאנחנו עושים בשכונות שאנחנו מקימים כיום בישראל''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה