תקשורת ומדיה

מזעזע: תולעים ועכברים בחדר האוכל של הבסיס הצבאי

את התמונות צילמו החיילים עצמם, מבחינתם לא מדובר באירוע חריג או מרגש במיוחד שכן לטענתם בסיסי צה"ל סובלים מחוסר היגיינה חמור, דובר צה"ל מסר כי המקרה בחקירה
מערכת ice |  2
חיילים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
אמש (שבת) פורסמו בתוכנית 'חי בלילה' בקשת 12 תמונות חריגות המעידות על ליקוי חמור בחדר האוכל בבסיס נפתלי שבצפון, התיעוד הופץ על ידי חדשות 12. לפי תמונות ששלחו חיילים המשרתים בבסיס עצמם, צולם עכבר בתוך פיילה במטבח, קנקן מים מלא בתולעים, אם לא די בכך גם בתוך בורקס בטרם האפייה צולמו תולעים. בנוסף לכך תועדו גם תולעים בין כפות ההגשה ונמלים שנמצאו בכל מקום.
החיילים בבסיס המדובר מתארים כי המצב החריג הזה הפך מבחינתם להיות דבר שבשגרה. לפי טענות החיילים חוסר ההיגיינה הינו שכיח בהחלט בקרב בסיסי צה"ל וכי אין שום גורם אשר חוקר את העניין או מבצע פעולת אכיפה כל שהן כנגד המטבחים המזוהמים.
 
תגובת דובר צה"ל לליקויים החמורים שהוצגו בתיעוד המטריד: "עם קבלת הפנייה על מזיקים בחדר האוכל המקרה תוחקר על ידי קצין לוגיסטיקה ראשי והמטבח נסגר לצורך טיפול בתשתיות, ניקיון יסודי והדברה. המפקדים וגורמי המקצוע באוגדה פועלים בכדי לתקן את ליקויי הבניה הנדרשים ולשפר את איכות המזון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בבאח צנחנים העכברים חוגגים בחדר אוכל
    צנחן 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא נדבר על הציפורים שבאות לאכול לך מהצלחת
    סגור
  • 1.
    סוף סוף מגוונים קצת במנות הבשריות בצה"ל
    ש.ג. 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה אפשר לאכול שניצל?
    סגור