תקשורת ומדיה

הדר מוכתר פגעה ברכב ו"רצתה ללכת מבלי להשאיר פרטים"

לאחר סערת הדירה של אביה, יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים תועדה נוסעת ברכב שפגע ברכב אחר, מבלי שהשאירה אמצעי זיהוי. הדר הגיבה: "ביקשתי מהנהג להשאיר פרטים, לא מכל דבר צריך לעשות פיל"

מערכת ice |  3
הדר מוכתר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הדר מוכתר לא מפסיקה להפתיע: יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים תועדה היום (חמישי) ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, כשהיא נוסעת ברכב שפגע ברכב אחר בזמן שניסה להיכנס לחניה, ולא השאירה אחריה פרטים – למרות שעוברת אורח שתיעדה את האירוע, בקשה ממנה.
עוברת האורח שתיעדה את האירוע לא זיהתה שהדר מוכתר יושבת ברכב, אלא רק כשהיא יצאה מהמכונית, היא שמה לב שמדובר ביושבת ראש מפלגת צעירים בוערים. נהג הרכב שבו נסעה הדר מוכתר, נסע אחורה וקדימה כמה פעמים ודפק להם את הרכבים, ספרה עדת הראייה שתיעדה את האירוע. "הם יצאו מהרכב ופשוט רצו ללכת בלי להשאיר פרטים. אחרי שהתעמתתי איתם הם הבטיחו שישאירו את הפרטים שלהם, אבל לא עשו זאת".
 
מהדר מוכתר נמסר בתגובה: "ביקשתי מהנהג להשאיר פרטים, זה חשוב מאוד. מקווה שהוא ישאיר פתק כשהוא יחזור לרכב. לא מכל דבר צריך לעשות פיל".
כזכור, מוכתר ששמה דגש בכל מהלך קמפיין הבחירות שלה את המאבק ביותר המחיה ובחוסר היכולת של צעירים לרכוש דירה, הייתה בעימות עם הצל בתוכנית הצינור לאחר שהראפר חשף כי להדר יש דירה בחיפה. לטענתה הדירה אמנם רשומה על שמה, אך שייכת להוריה – ורשות המיסים החליטה לבחון אם קניית הדירה הייתה חלק מהונאה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאיפה היא נחתה? (ל"ת)
    מטקה 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי זו בכלל ? גם הבתא של השכנה שלי לא השאירה פרטים (ל"ת)
    עמליה 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הרסת את עתידך,
    מבוגרת 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פגעת במשפחתך, ומה עם האחים שלך? גם על שמם ההורים רשמו דירות?
    סגור