תקשורת ומדיה

ג'ימבו ג'יי חושף: זה מה שעזר לי לעבור את הכימותרפיה

עומר הברון, שאותו אנו מכירים בתור ג'ימבו ג'יי, חולק בריאיון חדש לקראת עליית סדרתו החדשה עם קרן מור טונה על חייו לאחר מחלת הסרטן, על המגורים בעוטף עזה וההצלחה של "סתלבט בקיבוץ"
מערכת ice | 
עומר הברון (צילום אינסטגרם)
לאחרונה פורסם כי שיר השנה במצעד גלגל"צ הוא שיתוף הפעולה המוצלח בין פול טראנק וג'ימבו ג'יי, "סתלבט בקיבוץ". היום, בריאיון מיוחד לאתר ynet ג'ימבו ג'יי, או בשמו המוכר פחות, עומר הברון, חולק את תחושותיו לאור ההצלחה, כמו גם את  הזיכרונות על המאבק במחלת הסרטן בתחילת דרכו, המגורים והאבהות בקיבוץ בעוטף עזה והפרויקט החדש שלו עם קרן מור.
למרות שעומר הברון מוכר בעיקר תודות לקריירת הראפ המצליחה שלו בארץ, מסתבר שהוא גם שחקן ובקרוב עתידה לצאת סדרה חדשה בשם "מי שמע על חווה ונאווה", בהשתתפותו ובכיכובן של חנה לסלואו וקרן מור, שתשחק את אמו. את הסדרה מביים גורי אלפי, והברון אף סיפר כי מרוב ההתרגשות לא הצליח להתעורר ליום הראשון של קריאת הטקסטים.
הברון (37) ואשתו שני גרים היום בקיבוץ בעוטף עזה עם בתם בת השנה עלמה וכאשר נשאל בנוגע לגידול ילדים והורות במקום שיכולה להתרחש בו הסלמה אמר כי הסלמה יכולה להתקיים גם בירושלים ובת"א. יחד עם זאת לאחרונה הבין כי בעת אזעקה לא תמיד תהיה לו היכולת לחפש מחסה, במיוחד אם הוא נמצא עם בתו הפעוטה.
 
יחד עם זאת, הברון מודה כי הוא איש קיבוץ וזו דווקא אשתו, מפיקת טלוויזיה, שרוצה לגור בעיר. השיר המצליח שלו ושל פול טראנק הוא מעין אוטוביוגרפיה שלו ושל גל ניסמן ולכן הם כלל לא ציפו שהוא יצליח כפי שעשה. יחד עם זאת, לאור ההצלחה דווקא בקיבוץ הוא יכול ליהנות משקט יחסי תודות לתושבים הרגועים. 
בתחילת דרכו של הברון הוא אובחן בגופו סרטן מסוג הודג'קין וזאת לאחר תקופה ארוכה בה לא הצליחו להבין מדוע הוא חווה גירודים חמורים בכל הגוף. מה שהחזיק את הברון לאורך טיפולי הכימותרפיה הוא המשחק על הבמה והכתיבה. 
על שיתופים מוזיקליים עתידיים הברון מספר כי הוא מעריץ גדול של נונו וכי לדעתו הם עושים דברים דומים למדיי. בנוסף, לטעמו שיר השנה הוא "כולם מדברים איתי על" של כרקוקלי היות ולטענתו מדובר בשיר פופ עם טקסט ברמה גבוהה. 
בסדרה החדשה בבימויו של גורי אלפי צפוי גם להופיע הזמר טונה, בתפקיד אחיו של הברון ובנה של קרן מור. הסדרה תעסוק בשתי נשים בשנות ה-70 לחייהן שמגלות שלא מימשו את חלומותיהן וצפויה לעלות בסופ"ש הקרוב ביס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה