תקשורת ומדיה

מבוכה: משפחתה של השדרנית הבהירה כי היא עודנה בחיים

לאחר פרסום פוסט הפרידה שלה, רבים הניחו כי שמירה אימבר גדיש הלכה לעולמה. ברחבי הרשת ובאתרי החדשות כבר הוציאו הודעות בדבר פטירתה. לאחר שעות ספורות הבהירו בני משפחתה כי אמם אכן במצב לא פשוט, אך עודנה בחיים
מערכת ice |  1
שמירה אימבר (צילום מרים צחי)
מבוכה בעולם התקשורת. אמש (שלישי) הופצו דיווחים על מותה של אושיית הרדיו הוותיקה שמירה אימבר גדיש, שעות אחדות לאחר פרסום ההודעה בפלטפורמות התקשורת השונות בנותיה של אימבר הודיעו כי אימם עוד בחיים וטרם נפטרה. מקור הבלבול הוא פוסט פרידה שפרסמה אימבר בו נפרדה מהעולם. "הנה הגיע יום שלישי הטוב. פרידה", כתבה אמבר בעמוד הפייסבוק שלה, "תודה על החיים אתכם וביניכם. היו שלום".
בשל אי ההבנה שנוצרה, משפחתה של אשת הרדיו הבהירה כי אימם עוברת תהליך שנקרא סדציה פליאטיבית, שמטרתו להקל על הסבל בימיה האחרונים. בנוסף לכך בקשה משפחתה לעצור את גל הפרסומים על מותה ומודיעים שכשיהיה מה לעדכן יעשו זאת, כך לפי פרסום רן בוקר.
 
במרוצת השנים, שידרה אימבר ברשתות א', ב' ו-ג'. החל משנות ה-90, קריינה את מהדורת החדשות. במשך כמה שנים, אימבר הנחתה את טקס הדלת המשואות בהר הרצל. היא הייתה נשואה לד"ר שי גביש, איתו הביאה לעולם שתי בנות, שלי ומור. גדיש נפטר בשנת 2016 ואימבר עברה להתגורר בדיור מוגן בגני תקווה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעודת עניות לעיתונות, שתפקידה לבדוק
    יוני 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את העובדות טרם פרסומן. האישה עודנה בחיים, ובעיתונות התפרסם שהיא נפטרה. בושה!!!
    סגור