תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 נגד המשטרה: "מה לא עשינו?"

כתב חדשות 13, יוסי אלי, זעם על המשטרה בעקבות התנהלות כושלת לטענתו במציאת גנב קורקינט: " נאלצנו בעצמנו לחלץ מגנב את הקורקינט. כנראה שהבכירים במשטרה היו מרותקים באותו היום למשחק פריז מכבי חיפה"
מערכת ice |  1
שוטרים (צילום unsplash)
העיתונאי יוסי אלי, המשמש ככתב חדשות 13 לענייני ירושלים, העלה היום (שני) ציוץ זועם לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא מספר על ההתנהלות הכושלת של המשטרה, זאת לאחר שניסה לתפוס גנב קוקרינטים.
יוסי אלי כתב: "מה לא עשינו כדי שמוקד 100 יסייע לנו ברכוש גנוב שיצאנו לחלץ? רצינו לתת חבל הצלה, אפילו ביקשתי מרועי ינובסקי, העורך האדיר שלנו, לדבר עם גורמים בכירים במשטרה. גם הם לא ענו לנו. אז נאלצנו בעצמנו לחלץ מגנב את הקורקינט. כנראה שהבכירים במשטרה היו מרותקים באותו היום למשחק פריז מכבי חיפה".
 
כזכור, רק לאחרונה, כוכב העונה האחרונה של האח הגדול, קאזם חליליה, עבר אירוע טראומתי במיוחד במהלך יום הכיפורים. בסטורי שהעלה ברשתות החברתיות הוא סיפר: "לא תאמינו, אני פשוט בשוק. היום יום כיפור ועברתי שוד בתל אביב. בדרום העיר באו אליי שניים עם שוקר, חישמלו אותי וגנבו לי את הקורקינט. עכשיו הגשתי נגדם תלונה".  חליליה היה אחת הדמויות הבולטות בעונה האחרונה של האח הגדול, שבה זכתה טליה עובדיה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה בדיחה
    אהרון 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב הזה חי באשליות שרכב נגנב המשטרה לר עושה כלום אז בשביל קורקינט..ממש ניסחפת חחחח
    סגור